Ο ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΛΛΑΔΑ

Πιστεύουμε ότι σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι η στιγμή που μπορούμε και πρέπει να απελευθερώσουμε το μυαλό και τη φαντασία μας για να δημιουργήσουμε μια καινούρια ιστορία στα αγαθά και τις υπηρεσίες που παράγονται στη χώρα μας.

Γι’ αυτό στη BRANDHOUSE έχουμε επικεντρώσει το ενδιαφέρον μας στο να δημιουργούμε και να αναπτύσσουμε ελληνικές μάρκες που προορίζονται να διαρκέσουν και να ξεχωρίσουν στις διεθνείς αγορές.

Για να γίνει αυτό σχεδιάζουμε και υλοποιούμε εμπνευσμένες στρατηγικές ανάπτυξης και προώθησης για καινούργια – και όχι μόνο – ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες, εφαρμόζοντας πρωτοποριακές και, πάντως, αποτελεσματικές τεχνικές.

360º BRANDING

 

Πίσω από κάθε προϊόν ή υπηρεσία κρύβεται μια ιστορία που πρέπει να ειπωθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να περιγράφει ξεκάθαρα τις αξίες, το όραμα, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και την υπόσχεσή του προς το κοινό στο οποίο απευθύνεται.

Κάθε έργο που αναλαμβάνουμε ξεδιπλώνει αυτήν την ιστορία με τους όρους μιας γοητευτικής, ολοκληρωμένης και στοχευμένης αφήγησης η οποία στηρίζεται σε τρεις καθοριστικής σημασίας πυλώνες:

  • τον έξυπνο στρατηγικό σχεδιασμό
  • τη δημιουργική αφήγηση και
  • την αριστεία στην  παραγωγική διαδικασία

Με όπλα στη φαρέτρα μας τη γνώση, την ευρηματικότητα, τη δημιουργικότητα και την προσαρμοστικότητα συνθέτουμε την επιστήμη του Μarketing και την Τέχνη της Επικοινωνίας για να δημιουργήσουμε «μάρκες – κλειδιά» που έχουν όλα τα εχέγγυα για να απελευθερώσουν την πραγματική δύναμη της χώρας και των ανθρώπων της. 

ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ, ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Από τον σχεδιασμό της Στρατηγικής, τη σύλληψη του ονόματος, το δημιουργικό σκεπτικό της λογοτύπησης και του «πακεταρίσματος» της μάρκας, μέχρι το ύφος και την αισθητική της γραπτής ή προφορικής, έντυπης ή ψηφιακής επικοινωνίας και όλες τις επιμέρους ενέργειες marketing, επιλέγουμε την ολιστική προσέγγιση δημιουργώντας έτσι ένα δίχτυ ασφάλειας πάνω από το οποίο θα υλοποιηθεί το χτίσιμό της.

Σε κάθε βήμα ανάπτυξης της μάρκας είμαστε εκεί για να εξασφαλίσουμε, με τη σφραγίδα της δημιουργικής συνέπειας, την προοδευτική εξέλιξη της εικόνας της, δίνοντας τον τόνο στα κρίσιμα και στρατηγικά σημεία που επηρεάζουν της διαμόρφωση της συνολικής αντίληψης του κοινού γι’ αυτήν.

Κάθε φάση εξέλιξης της μάρκας, έχοντας συνέπεια με το αφήγημα, εξασφαλίζει μια σταθερή βάση πάνω στην οποία μπορούν να εξαχθούν με ασφάλεια τα συμπεράσματα σχετικά με τις επιδόσεις της στην αναγνωρισιμότητα και στις πωλήσεις. 

IT TAKES TWO…

Πιστεύουμε όμως ότι τα πιο ουσιώδη πλεονεκτήματα των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών,  πέρα από  την ποιότητα και την αυθεντικότητά τους, πέρα από την άριστη παρουσίαση τους και την άψογη επικοινωνία τους, είναι στην πραγματικότητα  η ευρηματικότητα και η τόλμη των Ελλήνων επιχειρηματιών. 

Ας στοχεύσουμε μαζί σε αυτό που μας ενώνει και μας χρειάζεται εξίσου: Να κατοχυρώσουμε τη θέση μας στην κορυφή του πάνελ των διεθνών μαρκών.