4 ΝΙΚΕΣ ΣΤΑ OLYMP AWARDS 2021 ΓΙΑ ΤΗΝ BRANDHOUSE

Με δύο brands κρασιού και μια προϊοντική σειρά μελιών λάβαμε μέρος στη φετινή διοργάνωση των Olymp Awards 2021, στην κατηγορία του Packaging Design Τροφίμων και Ποτών, κατακτώντας 4 βραβεία.

THE PRODUCER

Η προϊοντική σειρά των ποιοτικών μελιών του παραγωγού Κώστα Παπανικολάου, απέσπασε 2 βραβεία συσκευασίας: SILVER στην κατηγορία Label και BRONZE στην κατηγορία Total Image.

SNOB

Το πρωτοεμφανιζόμενο Rosé Sparkling Wine του Winery Monsieur Nicolas, του οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου, απέσπασε 1 βραβείο συσκευασίας: SILVER στην κατηγορία Label.

TALES OF BLOOD

Ένα αισθησιακό Cabernet Sauvignon από το Winery Monsieur Nicolas, του οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου, απέσπασε 1 βραβείο συσκευασίας: BRONZE στην κατηγορία Label.

Με μεγάλη ικανοποίηση υποδεχόμαστε αυτά τα 4 βραβεία ευχαριστώντας την κριτική επιτροπή των OLYMP AWARDS 2021 αλλά και τους πελάτες μας, για την εμπιστοσύνη και την άψογη συνεργασία τους σε μία εποχή ιδιαίτερα κρίσιμη για την επιβίωση και την επιτυχία των ελληνικών brands.

Είναι άλλη μια ευκαιρία να τονίσουμε ότι η προσεκτική επένδυση των brands στο Branding & Design αποφέρει καρπούς που αποδεικνύονται εξαιρετικά πολύτιμοι για την ανάπτυξή τους και την επιτυχημένη πορεία τους. Η BRANDHOUSE θα συνεχίσει τις προσπάθειες της ευχόμενη ότι και του χρόνου θα γιορτάσει με περισσότερα και καλυτέρα έργα.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ
19.07.2021
DESIGN, OLYMP AWARDS 2021, PACKAGING DESIGN, PACKAGING TOTAL IMAGE

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

2 ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ SNOB KAI THN BRANDHOUSE

2 ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ SNOB KAI THN BRANDHOUSE

Το “Snob.”, το ολοκαίνουριο, Sparkling Wine που δημιούργησε η BRANDHOUSE για το WINERY MONSIEUR NICOLAS του Οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου, κατέκτησε 2 βραβεία στη φετινή διοργάνωση των Packaging Awards της Boussias Com.

THE PRODUCER | SILVER AWARD AT EDAWARDS 2021

THE PRODUCER | SILVER AWARD AT EDAWARDS 2021

Η νέα προϊοντική σειρά μελιών THE PRODUCER, που δημιούργησε η BRANDHOUSE, απέσπασε Ασημένιο Βραβείο Συσκευασίας στην κατηγορία «Συσκευασία Τροφίμων και Ποτών» των European Design Awards 2021.

6 + 1… ΝΙΚΕΣ ΣΤΑ PACKAGING AWARDS 2020 ΓΙΑ ΤΗΝ BRANDHOUSE

6 + 1… ΝΙΚΕΣ ΣΤΑ PACKAGING AWARDS 2020 ΓΙΑ ΤΗΝ BRANDHOUSE

6+1 ΝΙΚΕΣ ΤΗΣ BRANDHOUSE στα PACKAGING AWARS 2020.
Με το λάδι, το μέλι και το κρασί, τις τρείς παραδοσιακές και ζωτικές για την οικονομία της χώρας μας κατηγορίες προϊόντων, αυτές που συστηματικά και με πάθος έχουμε ασχοληθεί τα τελευταία χρόνια στην BRANDHOUSE, λάβαμε μέρος στο διαγωνισμό των Packaging Awards 2020 της BOUSSIAS COMMUNICATIONS.

NEW ENTRANCE: MOI, JE M’ EN FOUS! AGED RED, ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

NEW ENTRANCE: MOI, JE M’ EN FOUS! AGED RED, ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

Η δημιουργία ενός νέου τύπου για την επιτυχημένη σειρά κρασιών MOI, JE M’ EN FOUS! του WINERY MONSIEUR NICOLAS, το κόκκινο από την ποικιλία Λημνιώνα σε παλαιωμένη εκδοχή, ήταν το νέο ζητούμενο του Οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου και η πρόκληση αυτή τη φορά δεν ήταν απλή…

HIS HIGHNESS, THE LORD OF THE BEES

HIS HIGHNESS, THE LORD OF THE BEES

H BRANDHOUSE δημιουργεί, για την ελληνική και τη διεθνή αγορά, μια νέα προϊοντική σειρά μελιών σε έξη διαφορετικές γεύσεις, παραγωγής του μελισσοκόμου Κώστα Παπανικολάου.