2 ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ SNOB KAI THN BRANDHOUSE

Το “Snob.”, το ολοκαίνουριο Sparkling Wine που δημιούργησε η BRANDHOUSE για το WINERY MONSIEUR NICOLAS του Οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου, κατέκτησε 2 βραβεία στη φετινή διοργάνωση των Packaging Awards της Boussias Com.

Η ελκυστική παρουσία του “Snob.” του χάρισε ένα χρυσό βραβείο για το Design & Labeling ενώ η ακαταμάχητη γοητεία της προσωπικότητας του το επιβράβευσε με ένα ασημένιο για το Succesful Branding.

Συγκεκριμένα, τα όπλα στη φαρέτρα του Snob. με τα οποία θα υπερασπισθεί την αξία του στις αγορές έναντι ενός πολύ ισχυρού ανταγωνισμού, είναι:

GOLD AWARD

Ενότητα 3. DESIGN & LABELING

Κατηγορία 3.1. GRAPHIC DESIGN INNOVATION

SILVER AWARD

Ενότητα 5. MARKETING

Κατηγορία 5.1. SUCCESFUL BRANDING

Ελπίζουμε να είναι μόνο η αρχή… Γιατί το Snob. δεν είναι απλώς Snob… It’s just better than the others!

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ
19.07.2021
DESIGN, DESIGN & LABELLING, GRAPHIC DESIGN INNOVATION, MARKETING, PACKAGING AWARDS 2021, PACKAGING DESIGN, PACKAGING INNOVATION AWARDS 2021, PRODUCT BRANDING, SUCCESSFUL BRANDING

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

4 ΝΙΚΕΣ ΣΤΑ OLYMP AWARDS 2021 ΓΙΑ ΤΗΝ BRANDHOUSE

4 ΝΙΚΕΣ ΣΤΑ OLYMP AWARDS 2021 ΓΙΑ ΤΗΝ BRANDHOUSE

Με δύο brands κρασιού και μια προϊοντική σειρά μελιών λάβαμε μέρος στη φετινή διοργάνωση των Olymp Awards 2021, στην κατηγορία του Packaging Design Τροφίμων και Ποτών, κατακτώντας 4 βραβεία.

THE PRODUCER | SILVER AWARD AT EDAWARDS 2021

THE PRODUCER | SILVER AWARD AT EDAWARDS 2021

Η νέα προϊοντική σειρά μελιών THE PRODUCER, που δημιούργησε η BRANDHOUSE, απέσπασε Ασημένιο Βραβείο Συσκευασίας στην κατηγορία «Συσκευασία Τροφίμων και Ποτών» των European Design Awards 2021.

6 + 1… ΝΙΚΕΣ ΣΤΑ PACKAGING AWARDS 2020 ΓΙΑ ΤΗΝ BRANDHOUSE

6 + 1… ΝΙΚΕΣ ΣΤΑ PACKAGING AWARDS 2020 ΓΙΑ ΤΗΝ BRANDHOUSE

6+1 ΝΙΚΕΣ ΤΗΣ BRANDHOUSE στα PACKAGING AWARS 2020.
Με το λάδι, το μέλι και το κρασί, τις τρείς παραδοσιακές και ζωτικές για την οικονομία της χώρας μας κατηγορίες προϊόντων, αυτές που συστηματικά και με πάθος έχουμε ασχοληθεί τα τελευταία χρόνια στην BRANDHOUSE, λάβαμε μέρος στο διαγωνισμό των Packaging Awards 2020 της BOUSSIAS COMMUNICATIONS.

NEW ENTRANCE: MOI, JE M’ EN FOUS! AGED RED, ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

NEW ENTRANCE: MOI, JE M’ EN FOUS! AGED RED, ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

Η δημιουργία ενός νέου τύπου για την επιτυχημένη σειρά κρασιών MOI, JE M’ EN FOUS! του WINERY MONSIEUR NICOLAS, το κόκκινο από την ποικιλία Λημνιώνα σε παλαιωμένη εκδοχή, ήταν το νέο ζητούμενο του Οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου και η πρόκληση αυτή τη φορά δεν ήταν απλή…

HIS HIGHNESS, THE LORD OF THE BEES

HIS HIGHNESS, THE LORD OF THE BEES

H BRANDHOUSE δημιουργεί, για την ελληνική και τη διεθνή αγορά, μια νέα προϊοντική σειρά μελιών σε έξη διαφορετικές γεύσεις, παραγωγής του μελισσοκόμου Κώστα Παπανικολάου.