ΕΝΑΣ ΜΥΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ

ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Η δημιουργία ενός brand για το λευκό μονοποικιλιακό κρασί του οινοποιείου WINERY MONSIEUR NICOLAS του οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου φτιαγμένο από τη γνωστή ποικιλία του Ασύρτικου και το οποίο απευθύνεται στις αγορές του εξωτερικού και της Ελλάδας.

H ΕΜΠΝΕΥΣΗ

Η πανάρχαια ποικιλία του Ασύρτικου,με καταγωγή από την άνυδρη γη της Σαντορίνης, σήμερα, εκτός των άλλων περιοχών εντός και εκτός Ελλάδος, ευδοκιμεί και στη Θεσσαλία.

Γνωστή και ως ο «survivor του ελληνικού αμπελώνα» μας έδωσε την έμπνευση για τη σύνδεσή της με ένα άλλο σύμβολο επιβίωσης, το μυθικό βασιλιά των Θεσσαλών Δευκαλίωνα, τον γνωστό και ως «Νώε των Ελλήνων».

ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ

Ένα αντισυμβατικό κρασί με το όνομα DEUCALION, θίγει έμμεσα, μέσα από το storytelling θίγει το ζήτημα της επιβίωσης των ανθρώπων.
H εικαστική προσέγγιση της συσκευασίας, αφαιρετική και μονοσήμαντη, προτείνει την αντίληψη του ονόματος μέσω ενός πυροσβέστη, ενός «σύγχρονου» Δευκαλίωνα. Η χαρακτηριστική κίτρινη στολή του σηματοδοτεί και τον χρωματικό κώδικα του λευκού κρασιού ενώ η λογοτύπηση ακολουθεί την αφαιρετική εικαστική προσέγγιση.

Η εξέλιξη του concept στα υλικά επικοινωνίας διατηρεί τον έντονο χρωματικό κώδικα επάνω στη διαφάνεια του και την μοντέρνα τυπογραφία. Με τον τίτλο “DEUCALION. Ο ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑΣ ΜΕΣΑ ΜΑΣ” και, με έγκυρο, λυρικό Tone of Voice, η αφήγηση της ιστορίας μας αρχίζει, με πρώτο σταθμό το digital brochure που συνοδεύει το προϊόν στη δημόσια παρουσία του. 

ΠΡΟΪΟΝ

DEUCALION
ΟΙΝΟΣ ΛΕΥΚΟΣ ΞΗΡΟΣ


ΠΕΛΑΤΗΣ

WINERY MONSIEUR NICOLAS By G.Karamitros

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

BRANDING, E-BROCHURE CREATION, LOGOTYPING PACKAGING DESIGN, NAMING, PRODUCT SHOOTING, PRODUCTION SUPERVISION
ΕΚΤΕΛΕΣΗ | ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ | ΒΡΑΒΕΙΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ | ΒΡΑΒΕΙΑ