6 + 1… ΝΙΚΕΣ ΣΤΑ PACKAGING AWARDS 2020 ΓΙΑ ΤΗΝ BRANDHOUSE
30.09.2020

6+1 ΝΙΚΕΣ ΤΗΣ BRANDHOUSE στα PACKAGING AWARS 2020. Με το λάδι, το μέλι και το κρασί, τις τρείς παραδοσιακές και ζωτικές για την οικονομία της χώρας μας κατηγορίες προϊόντων, αυτές…

DESIGN, PACKAGING AWARDS 2020, PACKAGING DESIGN, PACKAGING INNOVATION AWARDS 2020, PRODUCT BRANDING, SUCCESSFUL BRANDING

 

HIS HIGHNESS, THE LORD OF THE BEES
15.09.2020

H BRANDHOUSE δημιουργεί, για την ελληνική και τη διεθνή αγορά, μια νέα προϊοντική σειρά μελιών σε έξη διαφορετικές γεύσεις, παραγωγής του μελισσοκόμου Κώστα Παπανικολάου.

360° BRANDING, LOGOTYPING, NAMING, PACKAGING DESIGN, PRODUCT BRANDING, PRODUCT SHOOTING, PRODUCTION SUPERVISION, STORYTELLING

 

NEW ENTRANCE: MOI, JE M’ EN FOUS! AGED RED, ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
06.09.2020

Η δημιουργία ενός νέου τύπου για την επιτυχημένη σειρά κρασιών MOI, JE M’ EN FOUS! του WINERY MONSIEUR NICOLAS, το κόκκινο από την ποικιλία Λημνιώνα σε παλαιωμένη εκδοχή, ήταν το…

360° BRANDING, PACKAGING DESIGN, PRODUCT BRANDING, PRODUCT SHOOTING, PRODUCTION SUPERVISION, STORYTELLING

 

06.09.2020

Το πιο «γενναίο» από τη λίστα των κρασιών του WINERY MONSIEUR NICOLAS του Οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου, από τη διάσημη ποικιλία του Ασύρτικου, την πιο «γενναία» από όλες τις ελληνικές ποικιλίες.

360° BRANDING, ADVERTISING, DIGITAL BROCHURE, LOGOTYPING, NAMING, PACKAGING DESIGN, PRODUCT BRANDING, PRODUCT SHOOTING, PRODUCTION SUPERVISION, STORYTELLING