NEW ENTRANCE: MOI, JE M’ EN FOUS! AGED RED, ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

Η δημιουργία ενός νέου τύπου για την επιτυχημένη σειρά κρασιών MOI, JE M’ EN FOUS! του WINERY MONSIEUR NICOLAS, το κόκκινο από την ποικιλία Λημνιώνα σε παλαιωμένη εκδοχή, ήταν το νέο ζητούμενο του Οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου και η πρόκληση αυτή τη φορά δεν ήταν απλή…

Θα έπρεπε να ξεπεράσουμε τους εαυτούς μας για να εξελίξουμε το πιο άτακτο και αγαπημένο από τα 3 ανατρεπτικά κρασιά MOI, JE M’ EN FOUS!, χωρίς όμως να χάσουμε τον ιδιαίτερό του χαρακτήρα, που έχει κερδίσει τις καρδιές των οινόφιλων και όχι μόνο.

Με τη νέα συσκευασία προσπαθήσαμε να αφηγηθούμε, μέσω της εικόνας, τη φιλοσοφία με την οποία ο οινοποιός παραδίδει στους φαν του κρασιού ένα κορυφαίο, εξευγενισμένο και ώριμο κόκκινο κρασί ανώτερης ποιότητας, προσθέτοντας στη δική του Τέχνη μερικά από τα μυστικά της Τέχνης τριών γενεών οινοποιών πίσω από αυτόν. Γι’ αυτό κι αυτή τη φορά, ο χαρακτηριστικός ήρωας δείχνει λίγο πιο “περιποιημένος” και φέρνει μαζί του και τους προγόνους του!

Οι καινούριες καρικατούρες της οικογένειας των ζαμανφουτίστας, που έχουν φιλοτεχνηθεί και πάλι από τον εικαστικό μας Ανδρέα Μπούκα, με την ίδια τεχνοτροπία της χαρισματικής τριάδας της προϊοντικής σειράς που διανύει τον 7ο χρόνο μιας επιτυχημένης διεθνούς πορείας, έχουν τυπωθεί με την τεχνική της χαλκομανίας επάνω σε κλασσική φιάλη Βουργουνδίας. Μετά την εμφιάλωση το κρασί σφραγίζεται με κόκκινο βουλοκέρι, για να κρατήσει καλά προστατευμένο το περιεχόμενό του, το οποίο μπορεί να συνεχίζει να ωριμάζει με ασφάλεια στη φιάλη για πολλά χρόνια ακόμα…

MOI, JE M’ EN FOUS! AGED RED. Το πιο αγαπημένο μας Wine Brand ωρίμασε και ήρθε για να συστήσει στο κοινό το… σόι του! Enjoy!

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ
06.09.2020
360° BRANDING, PACKAGING DESIGN, PRODUCT BRANDING, PRODUCT SHOOTING, PRODUCTION SUPERVISION, STORYTELLING

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

6 + 1… ΝΙΚΕΣ ΣΤΑ PACKAGING AWARDS 2020 ΓΙΑ ΤΗΝ BRANDHOUSE

6 + 1… ΝΙΚΕΣ ΣΤΑ PACKAGING AWARDS 2020 ΓΙΑ ΤΗΝ BRANDHOUSE

6+1 ΝΙΚΕΣ ΤΗΣ BRANDHOUSE στα PACKAGING AWARS 2020.
Με το λάδι, το μέλι και το κρασί, τις τρείς παραδοσιακές και ζωτικές για την οικονομία της χώρας μας κατηγορίες προϊόντων, αυτές που συστηματικά και με πάθος έχουμε ασχοληθεί τα τελευταία χρόνια στην BRANDHOUSE, λάβαμε μέρος στο διαγωνισμό των Packaging Awards 2020 της BOUSSIAS COMMUNICATIONS.

HIS HIGHNESS, THE LORD OF THE BEES

HIS HIGHNESS, THE LORD OF THE BEES

H BRANDHOUSE δημιουργεί, για την ελληνική και τη διεθνή αγορά, μια νέα προϊοντική σειρά μελιών σε έξη διαφορετικές γεύσεις, παραγωγής του μελισσοκόμου Κώστα Παπανικολάου.

DEUCALION, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ

Το πιο «γενναίο» από τη λίστα των κρασιών του WINERY MONSIEUR NICOLAS του Οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου, από τη διάσημη ποικιλία του Ασύρτικου, την πιο «γενναία» από όλες τις ελληνικές ποικιλίες.