H BRANDHOUSE δημιουργεί, για την ελληνική και τη διεθνή αγορά, μια νέα προϊοντική σειρά μελιών σε έξη διαφορετικές γεύσεις, παραγωγής του μελισσοκόμου Κώστα Παπανικολάου.
Η προσωπικότητα του ίδιου του παραγωγού, η διαδικασία της παραδοσιακής μελισσοκομίας που ακολουθεί, η επιμονή του στη σταθερή ποιότητα και η γευστική πληθώρα, έγιναν η πηγή έμπνευσής μας για το Branding & Design του νέου brand.
THE PRODUCER. Ο ίδιος ο παραγωγός γίνεται πρωταγωνιστής στο storytelling του προϊόντος και η ιδιότητά του γίνεται το brand name για να αποδώσει απλά και κατανοητά σε όλες τις γλώσσες, τις αξίες και την αυθεντικότητα της μάρκας. Τα illustrations που απεικονίζουν τους διαφορετικούς τύπους των μελιών, με μια γραφή σχεδόν παιδική, επικοινωνούν την αγνότητα των προϊόντων και τη χειροποίητη διαδικασία παραγωγής τους. Η μικτή τυπογραφία ολοκληρώνει τη minimal εικαστική προσέγγιση της προϊοντικής σειράς ενώ η ασπρόμαυρη εκτύπωση προσθέτει ένα ακόμη στοιχείο διαφοροποίησης του προϊόντος στο ράφι.
Το ταξίδι της ελληνικής Φύσης στον κόσμο συνεχίζεται, με ένα φυσικό προϊόν που τολμά να αφήσει τα χρώματά της στη φαντασία…