2 ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ SNOB KAI THN BRANDHOUSE

Το “Snob.”, το ολοκαίνουριο Sparkling Wine που δημιούργησε η BRANDHOUSE για το WINERY MONSIEUR NICOLAS του Οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου, κατέκτησε 2 βραβεία στη φετινή διοργάνωση των Packaging Awards της Boussias Com.

Η ελκυστική παρουσία του “Snob.” του χάρισε ένα χρυσό βραβείο για το Design & Labeling ενώ η ακαταμάχητη γοητεία της προσωπικότητας του το επιβράβευσε με ένα ασημένιο για το Succesful Branding.

Συγκεκριμένα, τα όπλα στη φαρέτρα του Snob. με τα οποία θα υπερασπισθεί την αξία του στις αγορές έναντι ενός πολύ ισχυρού ανταγωνισμού, είναι:

GOLD AWARD

Ενότητα 3. DESIGN & LABELING

Κατηγορία 3.1. GRAPHIC DESIGN INNOVATION

SILVER AWARD

Ενότητα 5. MARKETING

Κατηγορία 5.1. SUCCESFUL BRANDING

Ελπίζουμε να είναι μόνο η αρχή… Γιατί το Snob. δεν είναι απλώς Snob… It’s just better than the others!

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ
19.07.2021
DESIGN, DESIGN & LABELLING, GRAPHIC DESIGN INNOVATION, MARKETING, PACKAGING AWARDS 2021, PACKAGING DESIGN, PACKAGING INNOVATION AWARDS 2021, PRODUCT BRANDING, SUCCESSFUL BRANDING

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

NEW ENTRANCE: MOI, JE M’ EN FOUS! AGED RED, ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

NEW ENTRANCE: MOI, JE M’ EN FOUS! AGED RED, ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

Η δημιουργία ενός νέου τύπου για την επιτυχημένη σειρά κρασιών MOI, JE M’ EN FOUS! του WINERY MONSIEUR NICOLAS, το κόκκινο από την ποικιλία Λημνιώνα σε παλαιωμένη εκδοχή, ήταν το νέο ζητούμενο του Οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου και η πρόκληση αυτή τη φορά δεν ήταν απλή…

HIS HIGHNESS, THE LORD OF THE BEES

HIS HIGHNESS, THE LORD OF THE BEES

H BRANDHOUSE δημιουργεί, για την ελληνική και τη διεθνή αγορά, μια νέα προϊοντική σειρά μελιών σε έξη διαφορετικές γεύσεις, παραγωγής του μελισσοκόμου Κώστα Παπανικολάου.

DEUCALION, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ

DEUCALION, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ

Το πιο «γενναίο» από τη λίστα των κρασιών του WINERY MONSIEUR NICOLAS του Οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου, από τη διάσημη ποικιλία του Ασύρτικου, την πιο «γενναία» από όλες τις ελληνικές ποικιλίες.