Το “Snob.”, το ολοκαίνουριο Sparkling Wine που δημιούργησε η BRANDHOUSE για το WINERY MONSIEUR NICOLAS του Οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου, κατέκτησε 2 βραβεία στη φετινή διοργάνωση των Packaging Awards της Boussias Com.
Η ελκυστική παρουσία του “Snob.” του χάρισε ένα χρυσό βραβείο για το Design & Labeling ενώ η ακαταμάχητη γοητεία της προσωπικότητας του το επιβράβευσε με ένα ασημένιο για το Succesful Branding.
Συγκεκριμένα, τα όπλα στη φαρέτρα του Snob. με τα οποία θα υπερασπισθεί την αξία του στις αγορές έναντι ενός πολύ ισχυρού ανταγωνισμού, είναι:
GOLD AWARD
Ενότητα 3. DESIGN & LABELING
Κατηγορία 3.1. GRAPHIC DESIGN INNOVATION
SILVER AWARD
Ενότητα 5. MARKETING
Κατηγορία 5.1. SUCCESFUL BRANDING
Ελπίζουμε να είναι μόνο η αρχή… Γιατί το Snob. δεν είναι απλώς Snob… It’s just better than the others!