ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ

ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Ο επανασχεδιασμός του κρασιού «ΜΕΣΕΝΙΚΟΛΑ» του WINERY MONSIEUR NICOLAS του οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου, με σκοπό να εισέλθει και να διεκδικήσει ανταγωνιστικό μερίδιο αγοράς στη διεθνή αγορά του κρασιού.

H ΕΜΠΝΕΥΣΗ

Ο μεσαιωνικός μύθος του MonsieurNicolas: Ενός ευγενούς Φράγκου ιππότη που έφτασε στη Θεσσαλία το 1455, ανακάλυψε και ασχολήθηκε με τη συστηματική καλλιέργεια μιας γηγενούς, αρχαίας ποικιλίας διδάσκοντας τους ντόπιους τη γαλλική Τέχνη της οινοποίησης. Από τότε η περιοχή όπως και η ποικιλία πήραν το όνομά του προς τιμήν του, που δημιουργήθηκε από την παράφραση: Μεσιέ Νικολά, Μεσενικόλα…

ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ

Tο μεσαιωνικό ποτήρι και το μοτίβο των ρόμβων, βασικά στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας του Οινοποιείου, εξελίσσονται δυναμικά στον πρωτότυπο σχεδιασμό μιας τετράγωνης φιάλης με μοντέρνα, μινιμαλιστική λογοτύπηση του ονόματος και με προϊοντικούς κώδικες τη μυσταγωγική διχρωμία μαύρου & κόκκινου, την ανάγλυφη πολυτέλεια, τη βελούδινη αίσθηση και τη διακριτική λάμψη. Messenicola. Since 1455. Ένα παιχνίδι με τις αισθήσεις που απογειώνει την απόλαυση ενός κορυφαίου κρασιού.Το brandingτου Messenicolaεφαρμόστηκε 360°και στην A.T.L. και B.T.L. επικοινωνία του.

ΠΡΟΪΟΝ

MESSENICOLA ΟΙΝΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΞΗΡΟΣ


ΠΕΛΑΤΗΣ

WINERY MONSIEUR NICOLAS By G. Karamitros

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

BOTTLE DESIGN, BRANDING & DESIGN, BTL ADVERTISING, E-BROCHURE CREATION, LOGOTYPING, PACKAGING DESIGN, PRODUCT SHOOTING, PRODUCTION SUPERVISION, REBRANDING
ΕΚΤΕΛΕΣΗ | ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ | ΒΡΑΒΕΙΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ | ΒΡΑΒΕΙΑ