ΕΝΑΣ ΜΥΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ

ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Η δημιουργία ενός νέου brand για το λευκό μονοποικιλιακό κρασί του οινοποιείου WINERY MONSIEUR NICOLAS, του οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου, από την ποικιλία Ασύρτικο, το οποίο απευθύνεται στο οινόφιλο κοινό της Ελλάδας και του εξωτερικού.

H ΕΜΠΝΕΥΣΗ

Το Ασύρτικο, ο «survivor» του ελληνικού αμπελώνα», η πιο αντισυμβατική και ανθεκτική ελληνική ποικιλία, κατάφερε να ευδοκιμήσει με επιτυχία, εκτός από τη σκληρή και άνυδρη γη της Σαντορίνης που είναι και η γενέτειρά της, σε πολλά διαφορετικά terroirs, της Ελλάδας αλλά και του υπόλοιπου κόσμου, και να δώσει κορυφαία, αγαπημένα κρασιά από όλους τους οινόφιλους. Η πανάρχαια αυτή ποικιλία, που έφτασε και στην εύφορη Θεσσαλική γη, έδωσε τον καλύτερο εαυτό της στα φιλόξενα χώματα των αμπελώνων του οινοποιείου που απλώνονται στους πρόποδες των Αγράφων, δίπλα από τη λίμνη Πλαστήρα. 

Παράλληλα, ο μυθικός βασιλιάς των Θεσσαλών Δευκαλίωνας, αιώνιο σύμβολο της ηρωικής πάλης για την επιβίωση των ανθρώπων, σύμφωνα με το μύθο, ήταν ο μόνος που επιβίωσε του αρχαίου κατακλυσμού ενώ, φεύγοντας από τον τόπο της καταστροφής, πετούσε πίσω του πέτρες από τις οποίες γεννήθηκαν οι πρώτοι Έλληνες…  

Έτσι, το Ασύρτικο, το σύμβολο επιβίωσης του ελληνικού αμπελώνα, ερχόμενο και στη Θεσσαλία μας έδωσε την έμπνευση για τη σύνδεσή του με τον αρχαίο βασιλιά της, τον Δευκαλίωνα, τον γνωστό και ως «Νώε των Ελλήνων».

ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ

Το Ασύρτικο της Θεσσαλίας ανοίγει το δρόμο για ένα φρέσκο, αντισυμβατικό κρασί που μεταφέρει το αιώνιο μήνυμα για την αξία του αγώνα ενάντια στο «θυμό» της φύσης, ενάντια στους σύγχρονους, κάθε μορφής, «κατακλυσμούς» αλλά και της ζωοποιούς αναγέννησης σε νέους τόπους, ανά τους αιώνες.

Το όνομα του Δευκαλίωνα αποδόθηκε στα αγγλικά, με δεδομένο ότι το προϊόν προορίζεται κυρίως για τις αγορές του εξωτερικού. Εύηχο και μονοσήμαντο, καθώς είναι διεθνώς γνωστό, ανασύρει με αμεσότητα το ζήτημα του διαχρονικού αγώνα του ανθρώπου για την επιβίωση.

Θέλοντας να μεταφέρουμε στη σημερινή πραγματικότητα ένα τέτοιο μύθο, που αγγίζει τις καρδιές κάθε ανθρώπου που αντιλαμβάνεται τη ζωή σαν μια διαρκή πάλη επιβίωσης, η εικαστική απόδοση του «σύγχρονου» Δευκαλίωνα γίνεται μέσα από την αφαιρετική και μονοσήμαντη απεικόνιση ενός σύγχρονου πυροσβέστη. Η χαρακτηριστική κίτρινη στολή του σηματοδοτεί και τον χρωματικό κώδικα του λευκού κρασιού ενώ η λογοτύπηση και η τυπογραφία ακολουθεί την ίδια αφαιρετική εικαστική προσέγγιση.

Αφιερωμένο σε όσους σήμερα δίνουν τη μάχη για την επιβίωση απέναντι στις «καταστροφές» των καιρών μας, με δύναμη, αυταπάρνηση και αυτοθυσία.

Με τον τίτλο “DEUCALION. Ο ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑΣ ΜΕΣΑ ΜΑΣ” και, με έγκυρο, λυρικό Tone of Voice, η αφήγηση της ιστορίας μας αρχίζει, με πρώτο σταθμό το digital brochure που συνοδεύει το προϊόν στη δημόσια παρουσία του. 

Featured in:

Packaging of the World

ΠΡΟΪΟΝ

DEUCALION
ΟΙΝΟΣ ΛΕΥΚΟΣ ΞΗΡΟΣ


ΠΕΛΑΤΗΣ

WINERY MONSIEUR NICOLAS By G. Karamitros

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

BRANDING & DESIGN, BTL ADVERTISING, E-BROCHURE CREATION, LOGOTYPING, NAMING, PACKAGING DESIGN, PRODUCTION SUPERVISION
ΕΚΤΕΛΕΣΗ | ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ | ΒΡΑΒΕΙΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ | ΒΡΑΒΕΙΑ