THE FARMERS BEHIND ALTIS QUALITY
ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ
Ο σχεδιασμός μιας νέας προϊοντικής σειράς για το ελαιόλαδο Άλτις με στόχο τη διεθνή αγορά. Μια νέα αφήγηση της ιστορίας του Άλτις, του 1ου σε πωλήσεις ελαιόλαδου στην Ελλάδα, σύμφωνα με τις ειδικές ανάγκες τη διαφορετική διατροφική κουλτούρα του κοινού στόχος.
H ΕΜΠΝΕΥΣΗ
Οι Έλληνες ελαιοπαραγωγοί, η πραγματική δύναμη πίσω από την υπεροχή του Άλτις, σε συνδυασμό με την παραδοσιακή καλλιέργεια της ελιάς και τη μοναδικότητα της ελληνικής γης, ήταν τα βασικά στοιχεία που μας ενέπνευσαν και οδήγησαν στο δημιουργικό σκεπτικό που χρησιμοποιήθηκε για να χτίσει τη νέα εικόνα του Altis International.
ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ
Οι παραδοσιακές πρακτικές των Ελλήνων ελαιοκαλλιεργητών αποδίδονται μέσω της εικονογράφησης με εξπρεσιονιστική γραφή. Το κλάδεμα της ελιάς, το μάζεμα του καρπού με το χέρι, το όργωμα του εδάφους είναι εικόνες που αναδεικνύουν το σεβασμό στην παράδοση, τη φροντίδα και την αγάπη για το δέντρο της ελιάς στην Ελλάδα. Η τυπογραφία, με τρόπο μοντέρνο και αφαιρετικό, επικοινωνεί το σύγχρονο προφίλ ενός παραδοσιακού προϊόντος ενώ οι χρωματικοί κώδικες μεταφέρουν την αίσθηση της φυσικότητας και της αγνότητας. Με την ανάδειξη των αγροτών στη συσκευασία του προϊόντος η εταιρία δηλώνει την εκτίμησή της στο πρόσωπο του Έλληνα αγρότη, τον πιο σημαντικό κρίκο στην παραγωγική αλυσίδα του ελαιολάδου και διαδίδει την υπεροχή του ελληνικού ελαιολάδου σε όλον τον κόσμο. Το concept, ανάλογα με τις ανάγκες του διεθνούς δικτύου πωλήσεων, εξελίσσεται και αναπτύσσεται με συνέπεια στις συσκευασίες, στο σύνολο των υλικών υποστήριξης της μάρκας, στο in store προωθητικό υλικό, στο έντυπο και ψηφιακό υλικό επικοινωνίας της με το B2B & B2C κοινό. Μέσω αυτού επιχειρείται να συστηθεί και να οδηγηθεί το Άλτις στο Top of Mind των καταναλωτών σε όλον τον κόσμο, προκειμένου να μιλήσει για τους ανθρώπους, την παράδοση, για τη μοναδικότητα της ελληνικής γης, την ποιότητα, τις αξίες καθώς και για την εταιρική και κοινωνική υπευθυνότητα της Upfield Hellas.
ΠΡΟΪΟΝ
ALTIS INTERNATIONAL