HIS HIGHNESS, THE LORD OF THE BEES

H BRANDHOUSE δημιουργεί, για την ελληνική και τη διεθνή αγορά, μια νέα προϊοντική σειρά μελιών σε έξη διαφορετικές γεύσεις, παραγωγής του μελισσοκόμου Κώστα Παπανικολάου.

Η προσωπικότητα του ίδιου του παραγωγού, η διαδικασία της παραδοσιακής μελισσοκομίας που ακολουθεί, η επιμονή του στη σταθερή ποιότητα και η γευστική πληθώρα, έγιναν η πηγή έμπνευσής μας για το Branding & Design του νέου brand.

THE PRODUCER. Ο ίδιος ο παραγωγός γίνεται πρωταγωνιστής στο storytelling του προϊόντος και η ιδιότητά του γίνεται το brand name για να αποδώσει απλά και κατανοητά σε όλες τις γλώσσες, τις αξίες και την αυθεντικότητα της μάρκας. Τα illustrations που απεικονίζουν τους διαφορετικούς τύπους των μελιών, με μια γραφή σχεδόν παιδική, επικοινωνούν την αγνότητα των προϊόντων και τη χειροποίητη διαδικασία παραγωγής τους. Η μικτή τυπογραφία ολοκληρώνει τη minimal εικαστική προσέγγιση της προϊοντικής σειράς ενώ η ασπρόμαυρη εκτύπωση προσθέτει ένα ακόμη στοιχείο διαφοροποίησης του προϊόντος στο ράφι.

Το ταξίδι της ελληνικής Φύσης στον κόσμο συνεχίζεται, με ένα φυσικό προϊόν που τολμά να αφήσει τα χρώματά της στη φαντασία…


ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ
15.09.2020
360° BRANDING, LOGOTYPING, NAMING, PACKAGING DESIGN, PRODUCT BRANDING, PRODUCT SHOOTING, PRODUCTION SUPERVISION, STORYTELLING

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

6 + 1… ΝΙΚΕΣ ΣΤΑ PACKAGING AWARDS 2020 ΓΙΑ ΤΗΝ BRANDHOUSE

6 + 1… ΝΙΚΕΣ ΣΤΑ PACKAGING AWARDS 2020 ΓΙΑ ΤΗΝ BRANDHOUSE

6+1 ΝΙΚΕΣ ΤΗΣ BRANDHOUSE στα PACKAGING AWARS 2020.
Με το λάδι, το μέλι και το κρασί, τις τρείς παραδοσιακές και ζωτικές για την οικονομία της χώρας μας κατηγορίες προϊόντων, αυτές που συστηματικά και με πάθος έχουμε ασχοληθεί τα τελευταία χρόνια στην BRANDHOUSE, λάβαμε μέρος στο διαγωνισμό των Packaging Awards 2020 της BOUSSIAS COMMUNICATIONS.

NEW ENTRANCE: MOI, JE M’ EN FOUS! AGED RED, ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

NEW ENTRANCE: MOI, JE M’ EN FOUS! AGED RED, ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

Η δημιουργία ενός νέου τύπου για την επιτυχημένη σειρά κρασιών MOI, JE M’ EN FOUS! του WINERY MONSIEUR NICOLAS, το κόκκινο από την ποικιλία Λημνιώνα σε παλαιωμένη εκδοχή, ήταν το νέο ζητούμενο του Οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου και η πρόκληση αυτή τη φορά δεν ήταν απλή…

DEUCALION, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ

DEUCALION, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ

Το πιο «γενναίο» από τη λίστα των κρασιών του WINERY MONSIEUR NICOLAS του Οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου, από τη διάσημη ποικιλία του Ασύρτικου, την πιο «γενναία» από όλες τις ελληνικές ποικιλίες.