UNIQUE, LONG LASTING, MODULAR EXHIBITON BOOTH

ΑΠΟ ΤO CONCEPT

ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣH…

KAI ΣΤΟ PRODUCT PLACEMENT

ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Modular Exhibition Booth: Ένα ευέλικτο και cost effective μοντέλο εκθεσιακής παρουσίας.

Η BRANDHOUSE εφαρμόζει για τους πελάτες της το “Modular Exhibition Booth”, ένα custom τύπο εκθεσιακού περιπτέρου όπου σχεδιάζεται και κατασκευάζεται για να προσαρμόζεται και για να ξαναχρησιμοποιείται, για διαφορετικούς χώρους και ανάγκες, για πολλά χρόνια, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα και ενισχύοντας την αναμνησιμότητα του brand στο κοινό του.

Το WINERY MONSIEUR NICOLAS by G. Karamitros έχει σταθερή και επιτυχημένη παρουσία στη FOOD EXPO, απευθυνόμενο σε ένα διεθνές B2B κοινό. To “Modular Exhibition Booth” εφαρμόστηκε για πρώτη φορά το 2016 και διατηρήθηκε έως το 2022, για 6 ολόκληρα χρόνια. Η συνεχής του ανάπτυξη, η ενίσχυση της διεθνούς του θέσης και οι αυξημένες ανάγκες της εξαγωγικής του δραστηριότητας δημιούργησαν την ανάγκη για ανανέωση της εικόνας του ενόψει της FOOD EXPO 2023. Η BRANDHOUSE κλήθηκε και πάλι να σχεδιάσει ένα νέο χώρο που να αντικατοπτρίζει την ωριμότητα, την εξέλιξη και τη δυναμική του Οινοποιείου σήμερα, αλλά και για τουλάχιστον την επόμενη πενταετία.

H ΕΜΠΝΕΥΣΗ

Ένα εκθεσιακό περίπτερο που δεν φιλοξενεί απλώς τα κρασιά, τα αφηγείται με την πρώτη ματιά.

Eστιάσαμε στην καθιερωμένη εταιρική ταυτότητα και στο positioning του WINERY MONSIEUR NICOLAS και των κρασιών του σήμερα και μεταφράσαμε, σε όρους Environmental Branding, τη συνολική σχεδίαση, ώστε να είναι πλήρως εναρμονισμένη με τις ανάγκες εξαγωγικού marketing του οινοποιείου.

Έτσι δημιουργήθηκε η νέα, κινητή κι ευέλικτη κάβα του Οινοποιείου, εστιασμένη στην ανάδειξη και απόλαυση των κρασιών του και σχεδιασμένη για να προσφέρει μια μοναδική οινική εμπειρία στον επισκέπτη, μια ανάμνηση που θα παραμείνει στο μυαλό του και την επόμενη μέρα της έκθεσης.

ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ

The Wine Classic & Premium Modular Exhibition Booth – Positioning, Storytelling, Memorability

Διακριτική πολυτέλεια, αυθεντικότητα και σεβασμός στην οινική κουλτούρα μέσω ενός περιβάλλοντος εκλεπτυσμένου και premium αλλά ταυτόχρονα ζεστού, οικείου και φιλόξενου. Ξύλινες υφές, μεταλλικές λεπτομέρειες, ήπιος σκηνογραφικός φωτισμός και δομές που θυμίζουν boutique wine gallery καθώς ένα εντυπωσιακό product placement αναδεικνύει τις φιάλες των κρασιών ως συλλεκτικά αντικείμενα. Οι επισκέπτες κάθονται αναπαυτικά γύρω από ένα μεγάλο τραπέζι για να απολαύσουν το wine tasting και να έρθουν σε επαφή με τον Οινοποιό και την ομάδα του.  

Το περίπτερο σχεδιάστηκε ως modular installation, επιτρέποντας εύκολη μεταφορά, επανατοποθέτηση και προσαρμογή σε διαφορετικούς εκθεσιακούς χώρους και διαστάσεις, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε συμμετοχής. Κύρια στοιχεία της υλοποίησης:

  • Αρχιτεκτονική κάβας με warm textures & premium υλικά
  • Curated product display, όπου κάθε φιάλη παρουσιάζεται σαν μέρος συλλογής

  • Δραματικός φωτισμός που δημιουργεί βάθος, σκιά και ανάδειξη των ετικετών

  • Φιλοξενία & γευσιγνωσία σε άνετη και ομαδική διάθεση

  • Premium σήμανση με χειροποίητες, ανάγλυφες λεπτομέρειες

Το βασικό πλεονέκτημα: Ο πελάτης εξοικονομεί το μεγάλο κόστος των επαναλαμβανόμενων διαφορετικών ετήσιων κατασκευών, κατά την επικρατούσα μεθοδολογία, ενώ χτίζει αρθροιστικά την αναγνωρισιμότητά του στο διεθνές πελατιακό του κοινό χτίζοντας συναισθηματική σύνδεση μαζί του.

ΠΡΟΪΟΝ

WINERY EXHIBITION BOOTH


ΠΕΛΑΤΗΣ

WINERY MONSIEUR NICOLAS By G. Karamitros

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

BOOTH CONCEPT, BOOTH DESIGN & DECORATION, EXHIBITION BOOTH, EXHIBITION DESIGN, EXPORT MARKETING, PRODUCT PLACEMENT, SIGNAGE, WINE CELLAR, WINE CELLAR BOOTH, WINE MARKETING
ΕΚΤΕΛΕΣΗ | ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ