WINE TOURISM IN GREECE
ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ
Το Branding και Design μιας νέας εταιρείας ελληνικού οινοτουρισμού.
Η Ανδριάννα Φοή, μια δραστήριά επιχειρηματίας που ανακάλυψε τη γοητεία του κρασιού και, έπειτα από μια σφαιρική και διεξοδική εκπαίδευση στα μυστικά της οινογνωσίας, αποφάσισε να δημιουργήσει τη πρώτη εταιρία παροχής υπηρεσιών πολυτελείας στο χώρο του οινοτουρισμού και της οινογνωσίας, με κεντρικό άξονα την βαθιά γνώση της ελληνικής οινικής κουλτούρας και την επιθυμία να τη μεταδώσει σε όλο το κόσμο.
H ΕΜΠΝΕΥΣΗ
Το όραμα της ανάδειξης της οινικής πολιτισμικής κληρονομίας και του συγχρόνου οινικού χάρτη της χώρας μας, προς ένα απαιτητικό και έμπειρο διεθνές κοινό, μέσα από την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών οινοτουρισμού ήταν ο πυρήνας της έμπνευσής μας για το Corporate Branding & Design της εταιρίας.
ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ
THE WINE CONNOISSEURS: Ένα όνομα που αντιπροσωπεύει την εμπειρία τόσο της ίδιας της Ανδριάννας Φοή όσο και του κοινού στο οποίο απευθύνεται.
DELVE INTO THE ROOTS OF GREEK WINE CULTURE: Ένα tagline που υπόσχεται την εμπειρία που πρόκειται να βιώσει ο επισκέπτης που θα εμπιστευθεί την εταιρία για να τον οδηγήσει στις ρίζες της ελληνικής οινικής κουλτούρας.
ΤΟ ΣΗΜΑ: Το σύμβολο του στέμματος, το οποίο έχει δημιουργηθεί από τη σύνθεση γραμμικών συμβόλων από τον κόσμο του κρασιού γίνεται το σήμα το οποίο υποστηρίζεται από μια λεπτή, μοντέρνα λογοτύπηση.
ΤΟ ΚΕΥ VISUAL: Σύμβολα από τον κόσμο του κρασιού επίσης, τα οποία απεικονίζονται σε γκραβούρες εποχής με vintage αισθητική πλαισιώνουν το Key Visual της εταιρικής ταυτότητας.
Το δημιουργικό σκεπτικό αποδίδεται εικαστικά μέσω της minimal και μοντέρνας τυπογραφίας ενώ, τα στοιχεία του κύρους και της ποιότητας, αποδίδονται μέσω του χρωματικού κώδικα, με το μαύρο και το χρυσό να κυριαρχεί, καθώς και μέσω των production values των εκτυπώσεων όλου του έντυπου υλικού επικοινωνίας.
ΠΡΟΪΟΝ
THE WINE CONNOISSEURS – Wine Tourism in Greece