ΑΠΟΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΒΑΡΟΦΑΝΕΙΑ

ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Το Branding & Design μιας νέας σειράς κρασιών με στόχο το νεανικό κοινό στη διεθνή αλλά και στην ελληνική αγορά, από το WINERY MONSIEUR NICOLAS του οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου.

H ΕΜΠΝΕΥΣΗ

Η μελέτη των πραγματικών αναγκών του κοινού στόχος και η σχέση τους με το κρασί, πιο απελευθερωμένη και με λιγότερα κλισέ, οδήγησαν στην χιουμοριστικό προσέγγιση αυτού του brand.

ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ

Με τίτλο «MOI, JE M’ EN FOUS!» και με μια κωμική και πολύχρωμη προσέγγιση στην εικονογράφηση θελήσαμε να αφηγηθούμε την υπόσχεση του ίδιου του προϊόντος. Στιγμές απελευθέρωσης, ανεμελιάς και απόδρασης από την καθημερινότητα, μέσα από ένα ποτήρι καλό κρασί, χωρίς καμία σοβαροφάνεια.

Τα πολύχρωμα illustrationsμε τις καρικατούρες του ήρωα κάθε τύπου του κρασιού στις μαύρες ψηλές φιάλες δεν περνούν απαρατήρητα. Οι ήρωες βρίσκονται σε μια γλυκιά ευφορία και σε παιχνιδιάρικη σχέση με το ποτήρι του κρασιού τους αλλά και με μια δόση αυτοσαρκασμού. Η χαρά είναι μεταδοτική και για αυτό οι καταναλωτές ταυτίζονται εύκολα μαζί τους ενώ το μήνυμα MOI, JE M’ EN FOUS! απελευθερώνει συναισθήματα απόδρασης από τη ρουτίνα και ξεγνοιασιάς. Το Branding της προϊοντικής σειράς υλοποιήθηκε 360° και περιλαμβάνει τριπλό κουτί δώρου με promogift 6 σουβέρ με τους ήρωες της σειράς, έντυπο και ηλεκτρονικό φυλλάδιο, in store promotion material, exhibition branding, banners, stands, social media advertising campaign, print advertising campaign, publicity κ.λπ.

ΠΡΟΪΟΝ

MOI, JE M’ EN FOUS!
OINIKH ΤΡΙΛΟΓΙΑ


ΠΕΛΑΤΗΣ

WINERY MONSIEUR NICOLAS By G. Karamitros

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

360° BRANDING, DIGITAL ADVERTISING, ILLUSTRATION, LOGOTYPING, NAMING, PACKAGING DESIGN, PRINT & E-BROCHURE CREATION, PRINT ADVERTISING, PRODUCT SHOOTING, PRODUCTION SUPERVISION, PROMOTIONAL MATERIAL, PUBLICITY
ΕΚΤΕΛΕΣΗ | ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ | ΒΡΑΒΕΙΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ | ΒΡΑΒΕΙΑ