THE LORD OF THE BEES
ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ
Η δημιουργία ενός νέου brand ελληνικού μελιού που θα επικοινωνήσει την αυθεντικότητα της κατηγορίας και την αγνότητα της μικρής παραγωγής αφενός και αφετέρου τη φιλοσοφία του ίδιου του παραγωγού.
Τα μέλια είναι η πρώτη προϊοντική σειρά από μια ευρύτερη οικογένεια ελληνικών φυσικών ελληνικών προϊόντων διατροφής με στόχο το τουριστικό κοινό της Ελλάδας και το κοινό του εξωτερικού.
H ΕΜΠΝΕΥΣΗ
Το έναυσμα για τη δημιουργική προσέγγιση του νέου brand έδωσε η φιλοσοφία του παραγωγού που εκφράζεται με την επιμονή του στη διατήρηση και την εξασφάλιση της αγνότητας και της φυσικότητας μέσω της παραδοσιακής παραγωγικής διαδικασίας που ακολουθεί. Η μικρή αυτή χειροποίητη παραγωγή, η οποία ελέγχεται απόλυτα από τον ίδιο τον παραγωγό, παραδίδει ένα πολύτιμο για την υγεία προϊόν στον καταναλωτή με υψηλές προϊοντικές αξίες και ανώτερα γευσιγνωστικά χαρακτηριστικά.
ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ
Ο ίδιος ο παραγωγός γίνεται πρωταγωνιστής στο Storytelling του προϊόντος και η ιδιότητά του γίνεται το Brand Name για να επικοινωνήσει με αμεσότητα το reason why της μάρκας.
Τhe lord of the bees: The Producer
Ο παραγωγός και τα φυσικά συστατικά που δίνουν χρώμα και άρωμα στους 6 διαφορετικούς τύπους, αποκτούν πρόσωπο μέσα από την εικονογράφηση με μια γραφή παιδική, σαν ζωγραφιά με μολύβι πάνω σε λευκό χαρτί.
Η minimal εικαστική προσέγγιση της συσκευασίας, με τη μικτή τυπογραφία και την ασπρόμαυρη εκτύπωση, επικοινωνούν την αγνότητα και τη φυσικότητα της μικρής παραγωγής ενός πολύτιμου για την υγεία και τη διατροφή αγαθού και αντανακλούν την ελληνικότητα, την αυθεντικότητα και όλες τις αξίες της μάρκας.
Featured in:
World Brand Design Society
Packaging of the World
ΠΡΟΪΟΝ
- THE PRODUCER