ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΑ ΣΑΝ ΜΕΛΙ

ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

To Branding & Design μιας νέας προϊοντικής σειράς μελιού της εταιρίας APIPHARM, με στόχο τις αγορές του εξωτερικού.

H ΕΜΠΝΕΥΣΗ

Στην μυθολογία των λαών της Μεσογείου η μέλισσα έχει αναρίθμητες αναφορές ενώ έχει λατρευτεί σε τέτοιο βαθμό ώστε να συσχετίζεται με τους ίδιους τους Θεούς.

Κατά τους Αιγύπτιους οι μέλισσες γεννήθηκαν από τα δάκρυα των Θεών ενώ στην ελληνική μυθολογία συναντάμε την έκφραση «τα δάκρυα των Θεών είναι γλυκά σαν μέλι».

Αυτός ο συνδυασμός των θεϊκών δακρύων και του μελιού έγινε η πηγή της έμπνευσης για την BRANDHOUSE για το brand name “TEARS OF THE GODS”.

ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ

Η εικαστική προσέγγιση του TEARS OF THE GODS, προκειμένου να δημιουργηθεί μια premiumσυσκευασία για το κοινό στόχος, είναι μοντέρνα και αφαιρετική.

Με minimal γραφή δημιουργήθηκε ένα δάκρυ από το οποίο προέκυψαν μοτίβα που διακόσμησαν την ετικέτα, το καπάκι με την ταινία ασφαλείς και το πολυτελές κουτί δώρου που συνοδεύει τη συσκευασία.

Το κοπτικό στο σχήμα του δακρύου στις 2 όψεις του κουτιού το οποίο αφήνει το φως να διαπερνά το περιεχόμενο και η τμηματική εμφάνιση του ονόματος στα κουτιά των 4 τύπων της προϊοντικής σειράς που προκαλεί τον καταναλωτή να τα αποκτήσει όλα σαν set, είναι μέρη του promotion marketingτου προϊόντος που λειτουργούν προσθετικά στο impact του προϊόντος στο ράφι.

ΠΡΟΪΟΝ

TEARS OF THE GODS


ΠΕΛΑΤΗΣ

APIPHARM

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

360° BRANDING, LOGOTYPING, NAMING, PACKAGING DESIGN, PRODUCT SHOOTING, PRODUCTION SUPERVISION
ΕΚΤΕΛΕΣΗ | ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ