DEUCALION, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ

Το πιο αντισυμβατικό και «γενναίο» κρασί από τη λίστα του WINERY MONSIEUR NICOLAS, από τη διάσημη ποικιλία του Ασύρτικου, την πιο «γενναία» από όλες τις ελληνικές ποικιλίες, δημιούργησε ο Οινοποιός Γιώργος Καραμήτρος και μας εμπιστεύτηκε για μια φορά ακόμα, προκειμένου να συνθέσουμε και να απεικονίσουμε το μύθο του.

Εμπνευστήκαμε από το ίδιο το προφίλ του Ασύρτικου, που έχει μεν καταγωγή από την άνυδρη γη της Σαντορίνης, αλλά ευδοκιμεί σε πολλές άλλες περιοχές εντός και εκτός Ελλάδος. Πέρα από τη μοναδική γεύση και τα αρώματά της, η συγκεκριμένη ποικιλία έχει τεράστιες αντοχές στο χρόνο και στους καιρούς, γι’ αυτό και στον τόπο μας είναι γνωστή ως ο «survivor» του ελληνικού αμπελώνα. Αυτό ήταν η έμπνευση για να συνδέσουμε το Ασύρτικο με ένα άλλο σύμβολο επιβίωσης, το μυθικό βασιλιά των Θεσσαλών Δευκαλίωνα, αποκαλούμενο και «Νώε των Ελλήνων».

Έτσι, για τη BRANDHOUSE το ζήτημα της επιβίωσης έγινε αφορμή για την υλοποίηση αυτού του νέου brand, που μεταφέρει στο σήμερα τα χαρακτηριστικά του κρασιού και τον αρχαίο μύθο, με μια ποιητική σχεδόν αρμονία. Βάση της δημιουργικής προσέγγισης είναι η «συνάντηση» του “survivor” του ελληνικού αμπελώνα με τον Δευκαλίωνα, μυθικό βασιλιά της Θεσσαλίας -όπου ευδοκιμεί σήμερα το Ασύρτικο- ο οποίος έσωσε τους ανθρώπους από τον Κατακλυσμό και μέσα από αυτόν γεννήθηκαν οι Έλληνες.

Εξίσου αντισυμβατική είναι η εικαστική προσέγγιση της συσκευασίας, που προτείνει την αντίληψη του ονόματος μέσω ενός πυροσβέστη – ενός «σύγχρονου» Δευκαλίωνα. Η χαρακτηριστική κίτρινη στολή του σηματοδοτεί τον χρωματικό κώδικα του λευκού κρασιού ενώ η λογοτύπηση ακολουθεί αφαιρετική, minimal γραμμή, ορίζοντας το δυναμικό concept.

Το ταξίδι του Deucalion άρχισε με ένα ασημένιο βραβείο στα Packaging Awards 2020 της Boussias Communications. στην Ενότητα “Έργα και πρακτικές που επιδεικνύουν υψηλή δεξιοτεχνία, αξιοποίηση της τεχνολογίας, δημιουργικότητα και πρωτοτυπία”, στην κατηγορία Successful Branding.

DEUCALION. Ιστορίες για την αξία της ηρωικής μάχης για την επιβίωση, την αυταπάρνηση και την ομορφιά της προσφοράς, με ένα ποτήρι κεχριμπαρένιο δροσερό κρασί…

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ
30.09.2020
360° BRANDING, ADVERTISING, DIGITAL BROCHURE, LOGOTYPING, NAMING, PACKAGING DESIGN, PRODUCT BRANDING, PRODUCT SHOOTING, PRODUCTION SUPERVISION, STORYTELLING

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

6 + 1… ΝΙΚΕΣ ΣΤΑ PACKAGING AWARDS 2020 ΓΙΑ ΤΗΝ BRANDHOUSE

6 + 1… ΝΙΚΕΣ ΣΤΑ PACKAGING AWARDS 2020 ΓΙΑ ΤΗΝ BRANDHOUSE

6+1 ΝΙΚΕΣ ΤΗΣ BRANDHOUSE στα PACKAGING AWARS 2020.
Με το λάδι, το μέλι και το κρασί, τις τρείς παραδοσιακές και ζωτικές για την οικονομία της χώρας μας κατηγορίες προϊόντων, αυτές που συστηματικά και με πάθος έχουμε ασχοληθεί τα τελευταία χρόνια στην BRANDHOUSE, λάβαμε μέρος στο διαγωνισμό των Packaging Awards 2020 της BOUSSIAS COMMUNICATIONS.

NEW ENTRANCE: MOI, JE M’ EN FOUS! AGED RED, ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

NEW ENTRANCE: MOI, JE M’ EN FOUS! AGED RED, ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

Η δημιουργία ενός νέου τύπου για την επιτυχημένη σειρά κρασιών MOI, JE M’ EN FOUS! του WINERY MONSIEUR NICOLAS, το κόκκινο από την ποικιλία Λημνιώνα σε παλαιωμένη εκδοχή, ήταν το νέο ζητούμενο του Οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου και η πρόκληση αυτή τη φορά δεν ήταν απλή…

HIS HIGHNESS, THE LORD OF THE BEES

HIS HIGHNESS, THE LORD OF THE BEES

H BRANDHOUSE δημιουργεί, για την ελληνική και τη διεθνή αγορά, μια νέα προϊοντική σειρά μελιών σε έξη διαφορετικές γεύσεις, παραγωγής του μελισσοκόμου Κώστα Παπανικολάου.