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
THE WINE ART GALLERY
ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ
Το WINERY MONSIEUR NICOLAS by G. Karamitros, μετά από τον επανασχεδιασμό της εταιρικής του ταυτότητας το 2013, παρουσίασε σταδιακά 12 νέα brands κρασιών τα οποία κατακτούν κάθε χρόνο δεκάδες εγχώρια και διεθνή βραβεία Ποιότητας Οίνου, Καινοτόμου Σχεδιασμού, Branding & Export Marketing ενώ το 2019 κατέκτησε το χρυσό βραβείο Εξαγωγικού Marketing στην κατηγορία Packaging. Παράλληλα το οινοποιείο επιτυγχάνει σταθερά ανοδικές πωλήσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό διαδίδοντας τις τοπικές ποικιλίες και τα μοναδικά κρασιά του Μεσενικόλα σε όλον τον κόσμο. Αυτή τη φορά η BRANDHOUSE αντιμετώπισε μια μεγαλύτερη πρόκληση, πέρα από τα brands που σχεδίασε όλα αυτά τα χρόνια σε συνεργασία με τον οινοποιό Γιώργο Καραμήτρο. Να δημιουργήσει «το ψηφιακό σπίτι» που θα τα φιλοξενήσει και θα δώσει το σύγχρονο στίγμα του οινοποιείου για το παρόν και το μέλλον, σε διεθνές επίπεδο.
H ΕΜΠΝΕΥΣΗ
Ο ίδιος ο οινοποιός, η αγάπη του για την Τέχνη του κρασιού και η διαρκής του αναζήτηση για την πρωτοπορία σε όλα τα επίπεδα, από την καλλιέργεια των αμπελιών μέχρι την οινοποίηση, από την αναζήτηση της ποιότητας στη συσκευασία μέχρι την προσωπική επαφή στις πωλήσεις, ήταν η έμπνευση πίσω από τη δημιουργία της νέας, πολύγλωσσης ιστοσελίδας του οινοποιείου.
ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ
Η ατμοσφαιρική εισαγωγή παρουσιάζει σχεδόν ποιητικά μια στιγμή από την καθημερινότητα του οινοποιού ενώ η πληροφορία εσωτερικά αποδίδεται με minimal αισθητική και εμπλέκει βιωματικά τον επισκέπτη κατά την περιήγηση, καθώς οδηγείται στην εικόνα μέσα από το ίδιο το κείμενο. Η παρουσίαση των κρασιών είναι απέριττη και συνοπτική ενώ η ψηφιακή μπροσούρα που τα συνοδεύει μεταφέρει με ένα κλικ τον επισκέπτη στο δικό του μοναδικό κόσμο.
ΠΡΟΪΟΝ
WEBSITE WINERY MONSIEUR NICOLAS