BRANDING & DESIGN WITH GLOVES ON

ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Ο Σπύρος Μουζακίτης και η Φλωρεντίνα Αρτένη, δύο λαμπερά παραδείγματα της Gen Y, μετά από εξειδικευμένες ανώτατες σπουδές στο εξωτερικό και περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του Luxury Tourism στην Κέρκυρα, ίδρυσαν την FLORENTINE O.E. με στόχο να προσφέρουν μοναδικές υπηρεσίες που συνάδουν με τους δικούς τους κώδικες αξιών και αρχών.

Οι δραστηριότητες του νέου αυτού brand της μητρικής εταιρίας επικεντρώνεται σε τρεις βασικές υπηρεσίες:

  • Διαχείριση Βιλών (Villa Management)
  • Φιλοξενία Επισκεπτών Βιλών  (Villa Hospitality)
  • Στόλος ενοικίασης Αυτοκινήτων (Car Rental Fleet)

Το Target Group περιλαμβάνει επιχειρηματίες του τουρισμού – απαιτητικούς επενδυτές αλλά και επισκέπτες υψηλών απαιτήσεων, από την Ελλάδα και κυρίως από το εξωτερικό, στην πλειοψηφία τους Βρετανούς, αλλά και Βορειοευρωπαίους, Αμερικανούς, κ.λπ. και προέρχεται από τη PHAEAX Premium Properties Development και τη LAAS & LUX Corfu Premium Apartments & Suites, τα άλλα δύο brands της FLORENTINE O.E..

Η ανάγκη των πελατών ήταν να δημιουργήσουν μία διακριτή και αξιομνημόνευτη ταυτότητα, επικεντρωμένη στην υψηλή ποιότητα και την άριστη, tailor made εξυπηρέτηση που μπορούν να προσφέρουν σε αυτό το κοινό, in line με την ποιότητα και το κύρος που έχει και συνεχίζει να χτίζει για τα άλλα brands της FLORENTINE O.E..

Το ζητούμενο από την BRANDHOUSE ήταν να αναλάβει το 360° Branding & Design για να επικοινωνήσει στο κοινό-στόχο με συνέπεια και αποτελεσματικότητα, την εμπειρία, την τεχνογνωσία, τη φιλοσοφία και το όραμα των ιδιοκτητών της αλλά και να διαφοροποιηθεί αισθητά από τον ανταγωνισμό.

H ΕΜΠΝΕΥΣΗ

Σύμφωνα με το αντικείμενο της δραστηριότητας, τις ανάγκες του κοινού–στόχος και τον ανταγωνισμό στον τομέα, η BRANDHOUSE  έπρεπε να δημιουργήσει μία αναπάντεχη, εντυπωσιακή και ευκολομνημόνευτη εταιρική ταυτότητα, που να μιλάει στη γλώσσα του κοινού στόχος, να προκαλεί συναισθηματική σύνδεση μαζί του και να είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στην κουλτούρα του σύγχρονου Luxury Tourism στην Κέρκυρα*.

*Ένα πολυπολιτισμικό και κοσμοπολίτικο νησί όπου πάνω από το 35% των μόνιμων κατοίκων είναι αλλοδαποί, ενώ το ποσοστό αυτό αυξάνεται συνεχώς. Όλο και περισσότεροι Corfu Lovers, Βορειοευρωπαίοι, Αμερικανοί, Αυστραλοί και πολλών άλλων εθνικοτήτων επιθυμούν να ζήσουν μόνιμα στο νησί ή να επενδύσουν σε αυτό, ενώ η βρετανική κοινότητα παραμένει μία από τις μεγαλύτερες και πιο δραστήριες στον τόπο.

Για να συνδυάσει την αριστεία στην παροχή υπηρεσιών με την εξατομίκευση, η BRANDHOUSE εμπνεύστηκε από τη βρετανική κουλτούρα και τους εμβληματικούς butlers της αριστοκρατίας, συνδυάζοντας το εκλεπτυσμένο και καυστικό βρετανικό χιούμορ με τη φιλοσοφία της άριστης, σχεδόν ιερής, τελετουργίας στην εξυπηρέτηση.

ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ

Με το brand name THE BUTLERS, σύμβολο μια χιουμοριστική καρικατούρα ενός κλασσικού butler και  tagline “At your service”, δημιουργήθηκε η βάση της ταυτότητας της νέας εταιρείας.

Ο πυρήνας στην ονοματοδοσία των BUTLERS βασίζεται στην ιδέα ότι αυτός ο τίτλος δεν περιγράφει απλώς ένα υπηρέτη ή οικονόμο, αλλά ένα αφοσιωμένο και διακριτικό επαγγελματία υψηλού κύρους, που παρέχει εξατομικευμένη εξυπηρέτηση με πρότυπα αριστοκρατικής ποιότητας και τελειότητας.

Για τις τρεις βασικές υπηρεσίες δημιουργήθηκαν sub-brands, το καθένα με τον δικό του ήρωα butler, ο οποίος ενσαρκώνει τις επιμέρους υπηρεσίες μέσα από ιδιαίτερες χιουμοριστικές λεπτομέρειες:

  • Διαχείριση Βιλών (Villa Management): Ο Butler που φροντίζει κάθε λεπτομέρεια για να εξασφαλίσει την άψογη διαχείριση των πολυτελών βιλών.
  • Φιλοξενία Επισκεπτών Βιλών (Villa Hospitality): Ο Butler που εξασφαλίζει την άνεση και ευημερία των επισκεπτών, δίνοντας προτεραιότητα στην προσωπική τους εμπειρία.
  • Ενοικίαση Αυτοκινήτων (Car Rental Fleet): Ο Butler που προσφέρει την καλύτερη δυνατή επιλογή αυτοκινήτου, διασφαλίζοντας ασφαλείς και άνετες μετακινήσεις.

Οι BUTLERS έρχονται να εξυπηρετήσουν αυτό το διεθνές κοινό με την αίσθηση της αριστείας και της προσωπικής επαφής, φέρνοντας μια φρέσκια προσέγγιση στην ελληνική φιλοξενία που τους διαφοροποιεί από τα παραδοσιακά πρότυπα του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα, δημιουργώντας μία πρωτότυπη εικόνα για τις υπηρεσίες Luxury Tourism στη χώρα.

Η συνέχεια στην οθόνη σας.

TAP TO VISIT THE  BUTLERS WEBSITE 

ΠΡΟΪΟΝ

THE BUTLERS Corfu Villa Management, Hospitality & Car Rental Fleet


ΠΕΛΑΤΗΣ

FLORENTINE O.E.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ADVERTISING CAMPAIGN, AUDIOVISUAL PRODUCTIONS, BRANDING & DESIGN, CORPORATE IDENTITY, DIGITAL PRESENCE, ENVIRONMENTAL BRANDING, KEY VISUAL, LOGOTYPING, NAMING, PROMOTIONAL MATERIAL, SOCIAL MEDIA, SOCIAL MEDIA CAMPAIGN, TAGLINE, WEBSITE CONTENT, WEBSITE DESIGN
ΕΚΤΕΛΕΣΗ | ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ