























Ο Σπύρος Μουζακίτης και η Φλωρεντίνα Αρτένη, δύο λαμπερά παραδείγματα της Gen Y, μετά από εξειδικευμένες ανώτατες σπουδές στο εξωτερικό και περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του Luxury Tourism στην Κέρκυρα, ίδρυσαν την FLORENTINE O.E. με στόχο να προσφέρουν μοναδικές υπηρεσίες που συνάδουν με τους δικούς τους κώδικες αξιών και αρχών.
Οι δραστηριότητες του νέου αυτού brand της μητρικής εταιρίας επικεντρώνεται σε τρεις βασικές υπηρεσίες:
Το Target Group περιλαμβάνει επιχειρηματίες του τουρισμού – απαιτητικούς επενδυτές αλλά και επισκέπτες υψηλών απαιτήσεων, από την Ελλάδα και κυρίως από το εξωτερικό, στην πλειοψηφία τους Βρετανούς, αλλά και Βορειοευρωπαίους, Αμερικανούς, κ.λπ. και προέρχεται από τη PHAEAX Premium Properties Development και τη LAAS & LUX Corfu Premium Apartments & Suites, τα άλλα δύο brands της FLORENTINE O.E..
Η ανάγκη των πελατών ήταν να δημιουργήσουν μία διακριτή και αξιομνημόνευτη ταυτότητα, επικεντρωμένη στην υψηλή ποιότητα και την άριστη, tailor made εξυπηρέτηση που μπορούν να προσφέρουν σε αυτό το κοινό, in line με την ποιότητα και το κύρος που έχει και συνεχίζει να χτίζει για τα άλλα brands της FLORENTINE O.E..
Το ζητούμενο από την BRANDHOUSE ήταν να αναλάβει το 360° Branding & Design για να επικοινωνήσει στο κοινό-στόχο με συνέπεια και αποτελεσματικότητα, την εμπειρία, την τεχνογνωσία, τη φιλοσοφία και το όραμα των ιδιοκτητών της αλλά και να διαφοροποιηθεί αισθητά από τον ανταγωνισμό.
Σύμφωνα με το αντικείμενο της δραστηριότητας, τις ανάγκες του κοινού–στόχος και τον ανταγωνισμό στον τομέα, η BRANDHOUSE έπρεπε να δημιουργήσει μία αναπάντεχη, εντυπωσιακή και ευκολομνημόνευτη εταιρική ταυτότητα, που να μιλάει στη γλώσσα του κοινού στόχος, να προκαλεί συναισθηματική σύνδεση μαζί του και να είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στην κουλτούρα του σύγχρονου Luxury Tourism στην Κέρκυρα*.
*Ένα πολυπολιτισμικό και κοσμοπολίτικο νησί όπου πάνω από το 35% των μόνιμων κατοίκων είναι αλλοδαποί, ενώ το ποσοστό αυτό αυξάνεται συνεχώς. Όλο και περισσότεροι Corfu Lovers, Βορειοευρωπαίοι, Αμερικανοί, Αυστραλοί και πολλών άλλων εθνικοτήτων επιθυμούν να ζήσουν μόνιμα στο νησί ή να επενδύσουν σε αυτό, ενώ η βρετανική κοινότητα παραμένει μία από τις μεγαλύτερες και πιο δραστήριες στον τόπο.
Για να συνδυάσει την αριστεία στην παροχή υπηρεσιών με την εξατομίκευση, η BRANDHOUSE εμπνεύστηκε από τη βρετανική κουλτούρα και τους εμβληματικούς butlers της αριστοκρατίας, συνδυάζοντας το εκλεπτυσμένο και καυστικό βρετανικό χιούμορ με τη φιλοσοφία της άριστης, σχεδόν ιερής, τελετουργίας στην εξυπηρέτηση.
Με το brand name THE BUTLERS, σύμβολο μια χιουμοριστική καρικατούρα ενός κλασσικού butler και tagline “At your service”, δημιουργήθηκε η βάση της ταυτότητας της νέας εταιρείας.
Ο πυρήνας στην ονοματοδοσία των BUTLERS βασίζεται στην ιδέα ότι αυτός ο τίτλος δεν περιγράφει απλώς ένα υπηρέτη ή οικονόμο, αλλά ένα αφοσιωμένο και διακριτικό επαγγελματία υψηλού κύρους, που παρέχει εξατομικευμένη εξυπηρέτηση με πρότυπα αριστοκρατικής ποιότητας και τελειότητας.
Για τις τρεις βασικές υπηρεσίες δημιουργήθηκαν sub-brands, το καθένα με τον δικό του ήρωα butler, ο οποίος ενσαρκώνει τις επιμέρους υπηρεσίες μέσα από ιδιαίτερες χιουμοριστικές λεπτομέρειες:
Οι BUTLERS έρχονται να εξυπηρετήσουν αυτό το διεθνές κοινό με την αίσθηση της αριστείας και της προσωπικής επαφής, φέρνοντας μια φρέσκια προσέγγιση στην ελληνική φιλοξενία που τους διαφοροποιεί από τα παραδοσιακά πρότυπα του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα, δημιουργώντας μία πρωτότυπη εικόνα για τις υπηρεσίες Luxury Tourism στη χώρα.
Η συνέχεια στην οθόνη σας.
THE BUTLERS Corfu Villa Management, Hospitality & Car Rental Fleet