REBRANDING A GREEK SPIRITS ICON

ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Η Κατερίνα Τσενεμπή, ιδρυτής και ιδιοκτήτης της BrandHouse, στην επίσκεψή της στη Λάρισα απόλαυσε μια ξεχωριστή εμπειρία γεύσης από τη μοναδική συνταγή του ιστορικότερου Αποστακτηρίου Ούζου στην Ελλάδα. Εκεί ενημερώθηκε από τον Νίκο Κατσάρο – 4ης γενιάς ποτοποιό – και τη  Ζωή Ντόκου – σύντροφο στη ζωή και την εργασία – ότι από αυτό το Ποτοποιείο, από το 1856, άρχισε η ιστορία του θρυλικού απεριτίφ, που στο μέλλον καθιερώθηκε να ονομάζεται ευρέως «Ούζο».

Το ζητούμενό τους ήταν η βελτίωση της συσκευασίας του προϊόντος που απευθύνεται στην ελληνική και, κυρίως στις διεθνείς αγορές, σε πάνω από 35 χώρες όπου ήδη εξάγεται.

Αυτή ήταν μια πρόκληση που δεν ήταν δυνατό να αντιμετωπιστεί με συμβατικό τρόπο. Η ομάδα που δημιουργήθηκε για να δουλέψει για αυτό αποκλειστικά το project κλήθηκε να επανασυστήσει στην ουσία ένα από τα πιο ιστορικά αποστάγματα της Ελλάδας στη διεθνή αγορά.

H ΕΜΠΝΕΥΣΗ

Για την BRANDHOUSE το ζητούμενο δεν ήταν απλώς μια αισθητική ανανέωση, αλλά η δημιουργία ενός αυθεντικού brand narrative που θα συνδέει ουσιαστικά τον τόπο, την ιστορία και το προϊόν, με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του στην premium κατηγορία και τη διεθνή αγορά.

Η έμπνευση δεν ήρθε από την ίδια την απόσταξη, αλλά από ένα ξεχασμένο κεφάλαιο της τοπικής ιστορίας: την τέχνη των σταμπωτών του Τυρνάβου, υπέροχα χρωματισμένων, σταμπωτών μεταξωτών υφασμάτων με απαράμιλλες παραστάσεις από την ελληνική φύση και την καθημερινή ζωή. Αυτή η βιοτεχνία, που γνώρισε άνθηση τον 18ο και 19ο αιώνα, αποτέλεσε τον πολιτισμικό πυρήνα της περιοχής και συνδέθηκε με την εξαγωγική της δύναμη.

ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ

Η στρατηγική προσέγγιση προέκυψε από αυτήν τη γνώση και έτσι προτείναμε να αναδείξουμε αυτό το παρελθόν μέσα από το design του προϊόντος, αποδίδοντας φόρο τιμής στην αθέατη ταυτότητα του τόπου, μέσω της συλλεκτικής συσκευασίας του ΟΥΖΟΥ ΚΑΤΣΑΡΟΣ Εξ Αποστάξεως 100%.

Με το tagline THE SPIRIT BEYOND TRADITION, το δημιουργικό concept μας οδηγεί σε εικονογραφήσεις εμπνευσμένες από τις παραστάσεις των σταμπωτών, αποδίδοντας με εκλεπτυσμένη αισθητική την ελληνική φύση και καθημερινότητα.

Η νέα ονομασία LEGENDARY OUZO KATSAROS συνδέει το brand με τη μυθολογία του αποστάγματος, ενισχύοντας την premium τοποθέτησή του στην αγορά και επαναπροσδιορίζοντας τη σχέση του με την έννοια της παράδοσης.

Η βράβευσή του με το SUCCESFUL BRANDING GOLD AWARD στα PACKAGING DESIGN AWARDS 2025 της BOUSSIAS COM, είναι το πρώτο όπλο στη φαρέτρα αυτού του θρυλικού προϊόντος. Η ομάδα της BRANDHOUSE εύχεται να ακολουθήσουν κι άλλες πολλές εμπνευσμένες επιτυχίες που θα ανταμοίψουν τους κόπους και την τόλμη της KATSAROS DISTILLERY και των ανθρώπων της.

ΠΡΟΪΟΝ

LEGENDARY OUZO KATSAROS


ΠΕΛΑΤΗΣ

KATSAROS DISTILLERY

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

BRANDING & DESIGN, DISPLAY STAND, E-BROCHURE, ILLUSTRATION, LOGOTYPING, NAMING, PACKAGING DESIGN, PRODUCTION SUPERVISION, REBRANDING, SOCIAL MEDIA, STORYTELLING, TAGLINE
ΕΚΤΕΛΕΣΗ | ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ | ΒΡΑΒΕΙΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ | ΒΡΑΒΕΙΑ