Η ΓΥΝΑΙΚΑ, ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ…
ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ
To Branding & Design για ένα νέο ημίγλυκο κρασί που θα κυκλοφορήσει σε 2 τύπους, λευκό από τις ποικιλίες Ασύρτικο &Chardonnay και κόκκινο από τις ποικιλίες Λημνιώνα & Cabernet Sauvignon, από το WINERY MONSIEUR NICOLAS του οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου. Το core target group του προϊόντος είναι το γυναικείο κοινό που προτιμούν τα ημίγλυκα κρασιά για να συνοδεύσουν ένα ελαφρύ γεύμα ή να τα απολαύσουν μόνα τους ως απεριτίφ. Θα διατίθεται σε κάβες, specialty food stores, εστιατόρια, wine restaurants, winebars και σε άλλα επιλεγμένα σημεία.
H ΕΜΠΝΕΥΣΗ
Το ίδιο το κοινό στόχος του προϊόντος μας καθώς και τα γευσιγνωστικά χαρακτηριστικά του μας οδήγησαν στο να αναζητήσουμε την ιδανική γυναίκα με την οποία θα μπορούσε να ταυτιστεί η γυναίκα αυτού του ημίγλυκου οινικού δίδυμου.
ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ
Ο εκρηκτικός συνδυασμός της ακαταμάχητης γλυκύτητας με τον δυναμισμό, χαρακτηριστικό της σύγχρονης γυναίκας με τους πολλούς ρόλους στην ανδροκρατούμενη, κατά τα άλλα, κοινωνία μας, όλο και πιο συνηθισμένο στην εποχή μας, όσο οι γυναίκες ανεξαρτητοποιούνται μέσω της εργασίας τους, από τους άνδρες… Αυτές οι γυναίκες δεν θεωρούν απαραίτητο να συνοδεύονται από έναν άνδρα για να βγουν να απολαύσουν το κρασί τους. Μπορούν να το κάνουν και με τις φίλες τους… Κι αν υπάρχει αντίρρηση από τον σύντροφό τους μπορούν εύκολα πια να του πουν, υπό τους ήχους του ομώνυμου τραγουδιού του Ray Charles: Hit the road! Δύο καλλίγραμμες σταυρωμένες γάμπες – εικόνα φετίχ για πολλούς άνδρες – απεικονίζονται με εξπρεσιονιστική γραφή στο illustrationτης ετικέτας, ενώ η διάφανη φιάλη αφήνει να διαφαίνονται τα λαμπερά χρώματα των κρασιών.
ΠΡΟΪΟΝ
HIT THE ROAD ΗΜΙΓΛΥΚΟ ΛΕΥΚΟ & ΚΟΚΚΙΝΟ