Η ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ

ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

To Branding & Design για μια νέα σειρά κρασιών από τις ποικιλίες Ασύρτικο & Chardonnay, Μαύρο Μεσενικόλα και Syrah,σε συσκευασίες ασκών του 1,5 λίτρου από το WINERY MONSIEUR NICOLAS του οινοποιού Γιώργου Καραμήτρου. Κρασιά καθημερινής χρήσης που θα διατίθενται από το δίκτυο των supermarkets στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

H ΕΜΠΝΕΥΣΗ

Η μεγάλη αντίθεση ανάμεσα στην υψηλή ποιότητα των κρασιών και στην οικονομική συσκευασία των ασκών, καθώς και τα χαρακτηριστικά των κρασιών, ήταν τα βασικά στοιχεία που έδωσαν στην BRANDHOUSE την έμπνευση για την ανατρεπτική δημιουργική προσέγγιση αυτού του brand.

ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ

Η σειρά περιλαμβάνει ένα αισθησιακό λευκό ξηρό κρασί, από τις εξαιρετικές ποικιλίες του Ασύρτικου και του Chardonnay, ένα ροζέ ημίξηρο από την μοναδική ποικιλία του Μαύρου Μεσενικόλα και το κόκκινο ξηρό, με γεύση τόσο μεστή και πλουσιοπάροχη, ακριβώς όπως αρμόζει σε ένα αυθεντικό Syrah.
HEAVEN OR HELL? Η κόλαση και ο παράδεισος σε τρείς αγγελικούς ασκούς, βάζει σε πειρασμό ακόμα και τους πιο αφιερωμένους πιστούς!
Με αισθητική popart, η κωμική φιγούρα μιας καλόγριας που έντρομη αντιμετωπίζει τον πειρασμό της απόλαυσης αυτού του θεϊκού κρασιού και διαπραγματεύεται με τον εαυτό της αν προτιμάει να πάει στην κόλαση ή στον παράδεισο, υποστηρίζει με ανατρεπτικό τρόπο το ιδιαίτερο brand name της σειράς.

ΠΡΟΪΟΝ

HEAVEN OR HELL?
ΟΙΝΙΚΗ ΤΡΙΛΟΓΙΑ


ΠΕΛΑΤΗΣ

WINERY MONSIEUR NICOLAS By G. Karamitros

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

BRANDING & DESIGN, BTL ADVERTISING, E-BROCHURE CREATION, ILLUSTRATION, LOGOTYPING, PACKAGING DESIGN
ΕΚΤΕΛΕΣΗ | ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ