
ΜΕΛΕΤΗ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ – ΣΥΜΒΟΛΟΥ

PREMIUM EΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ



ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ – PACKAGING DESIGN


ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ


SOCIAL MEDIA ACCOUNTS DESIGN









B2B E-BROCHURE


ΚΑΡΤΟΛΙΝΕΣ ΔΥΤΙΚΩΝ & ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
ΜΕΛΕΤΗ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ – ΣΥΜΒΟΛΟΥ
PREMIUM EΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ – PACKAGING DESIGN
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ
SOCIAL MEDIA ACCOUNTS DESIGN
B2B E-BROCHURE
ΚΑΡΤΟΛΙΝΕΣ ΔΥΤΙΚΩΝ & ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
Ο πελάτης μας, Elixir Flavours – Tastes of a Dreamland, συλλέγει με προσοχή από τη νησιωτική και ηπειρωτική χώρα τα πιο εκλεκτά προϊόντα για να προσφέρει στον καταναλωτή τα πιο υγιεινά και πολύτιμα για την υγεία τρόφιμα, που αξίζουν τον τίτλο «ελιξίρια ζωής». Για την Elixir Flavours τα δύο κορυφαία ελληνικά προϊόντα, το ελαιόλαδο και το μέλι, είναι οι δύο όψεις του υγρού ελληνικού χρυσού. Γι’ αυτό, μετά τη διεθνή καθιέρωση του brand “November Fruits” στην κατηγορία του ελαιόλαδου, η Elixir Flavours, αποφάσισε να εισάγει στην αγορά μια νέα προϊοντική σειρά αυθεντικών αλλά και καινοτόμων μελιών. Απευθύνονται στο νέο trend του απαιτητικού καταναλωτή, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, που είναι health conscious, ενδιαφέρεται δηλαδή για τη φυσική και υγιεινή διατροφή ενώ παράλληλα αναζητά μοναδικές γαστρονομικές εμπειρίες και τον γοητεύει η αισθητική της πολυτέλειας. Η σειρά αποτελείται από τρεις πρωτότυπους κωδικούς: ΜΕΛΙ ΚΑΣΤΑΝΟ ΚΑΙ ΒΕΛΑΝΙΔΙ από το όρος Παγγαίο Καβάλας, ΚΡΗΤΙΚΟ ΘΥΜΑΡΙΣΙΟ ΜΕΛΙ με αποξηραμένες φέτες λεμονιού και ΚΡΗΤΙΚΟ ΘΥΜΑΡΙΣΙΟ ΜΕΛΙ με αποξηραμένες φέτες μανταρινιού.
Στη χώρα μας, από τους Μινωικούς χρόνους, η μέλισσα λατρεύτηκε ως φτερωτή θεά, καθώς οι άνθρωποι είχαν αντιληφθεί ότι «όσο υπάρχουν οι μέλισσες θα υπάρχει ζωή, αρμονία και ισορροπία στη Γη». Στη συνέχεια αποδείχθηκε επιστημονικά ότι αυτό το μικροσκοπικό έντομο είναι το πιο σπουδαίο για το ανθρώπινο είδος αλλά και για τη Φύση ολόκληρη. Στην Ελλάδα η μέλισσα απολαμβάνει και γεύεται μια από τις πλουσιότερες χλωρίδες σε όλη την Ευρώπη, που χαρακτηρίζεται από τεράστια βιοποικιλότητα αφού διαθέτει πάνω από 6.600 αυτοφυή taxa (φυτικά είδη και υποείδη). Οι Έλληνες μελισσοκόμοι εξακολουθούν να διατηρούν τους παραδοσιακούς τρόπους παραγωγής, με απόλυτο σεβασμό στη Φύση, στο Περιβάλλον και στη θαυμαστή κοινωνία των μελισσιών.
Όλα τα παραπάνω μας οδήγησαν στην προσέγγιση της ανάδειξης της ιερότητας που διακρίνεται στο φαινόμενο των μελισσών και στη θρησκευτική ευλάβεια που πρέπει να τρέφει ο άνθρωπος για αυτό το “Θείο Δώρο της Φύσης”.
Πώς όμως θα ξεχωρίσει μέσα σε έναν αχανή ανταγωνισμό, ελληνικών αλλά και διεθνών brands μελιού, άλλο ένα νέο προϊόν; Αυτό που απασχόλησε τη BrandHouse ήταν, μέσα από το Branding Concept κι ένα συνεπές και γοητευτικό storytelling, να αναδείξει τις αξίες, την ποιότητα και την διαφορετικότητα αυτής της προϊοντικής σειράς και να προκαλέσει τους καταναλωτές να σταματήσουν στα σημεία πώλησης των μελιών και, ανάμεσα σε δεκάδες ελληνικά και διεθνή brands, να τραβήξει το μάτι τους, στα πρώτα 2-3 δευτερόλεπτα (Impactful Packaging Design).
Η απάντηση της BRANDHOUSE: BRAND NAME: BLISSFUL BEES ή αλλιώς «ευδαιμονούσες μέλισσες». Η νέα προϊοντική σειρά κορυφαίων μελιών, με την υπογραφή- εγγύηση της Elixir Flavours. DESCRIPTOR: Authentic Honey Blessed by Greek Nature. Η ευλογία του να ζουν οι μέλισσες σε ένα παράδεισο βιοποικιλότητας. TAGLINE: Heavenly Flavorful Naturally Blessed. Ουράνια γεύση, ευλογημένη από τη Φύση. SYMBOL: Ο σχεδιασμός της μέλισσας που κοσμεί την ταυτότητα είναι εμπνευσμένος από τις αγιογραφίες και την τεχνική αποτύπωσης των χαρακτηριστικών των Αγίων. Το σύμβολο της μέλισσας αναδεικνύεται σαν κόσμημα με χρυσοτυπία ενώ οι διαφορετικοί τύποι της σειράς τονίζονται με μεταλλικά χρώματα στο “φωτοστέφανο” της μέλισσας. TYPOGRAPHY: Για τη λογοτύπηση επιλέχθηκε βυζαντινού τύπου γραμματοσειρά ενώ γενικότερα έγινε χρήση minimal τυπογραφίας. PACKAGING DESIGN DETAILS: Premium περιέκτης με διάφανο γυαλί για να αναδειχθεί το περιεχόμενο, τόσο το ιδιαίτερα σκούρο χρώμα του απλού μελιού όσο και οι φέτες των αποξηραμένων φρούτων που περιέχουν οι άλλοι δύο κωδικοί.
BLISSFUL BEES