THE CAMPAIGN
THE WEBSITE
Η δημιουργία νέας, ανανεωμένης εταιρικής εικόνας για την AlphaLife, ασφαλιστική εταιρία του Ομίλου Alpha Bank.
Σκοπός, να αναδείξει η AlphaLife το σύγχρονο πρόσωπό της, μέσα από ένα επικαιροποιημένο εταιρικό προφίλ, καθώς και από ένα πακέτο επενδυτικών – ασφαλιστικών προϊόντων, προσαρμοσμένων στις σημερινές και μελλοντικές ανάγκες των καταναλωτών της.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής επικοινωνίας της AlphaLife, η νέα δημιουργική προσέγγιση θα έπρεπε να εφαρμοστεί αρχικά στην καινούργια ιστοσελίδα της σύμφωνα με τα Digital Guidelines του Ομίλου της Alpha Bank, αλλά και με τη δημιουργική ένταξη της νέας εικαστικής προσέγγισης της οπτικής επικοινωνίας της AlphaLife.
Η γνωριμία μας με την εταιρία και τα προϊόντα της μας δημιούργησε το αίσθημα μιας αριστοτεχνικής ισορροπίας ανάμεσα στο στιβαρό και στο ευέλικτο, στο τεχνοκρατικά έγκυρο και στο δημιουργικά καινοτόμο.
Τα στοιχεία αυτά αποτέλεσαν την έμπνευση για την κεντρική ιδέα της νέας καμπάνιας, που θα πλαισιώνει μελλοντικά κάθε επιμέρους ενέργεια επικοινωνίας της εταιρίας με το Β2Β και το B2C κοινό της αποκτώντας τη δική της ιδιαίτερη ταυτότητα, τόσο ως προς τους σχεδιαστικούς κώδικες της οπτικής επικοινωνίας της και του Design Concept της νέας της ιστοσελίδας όσο και ως προς το tone of voice του γραπτού και προφορικού της λόγου.
Ο λόγος και η εικόνα, σε μια λεπτή ισορροπία, χρησιμοποιούνται για να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά με τον χρήστη, με σκοπό να μεταδώσουν γρήγορα, απλά και κατανοητά την πληροφορία και να τον οδηγήσουν σε μια λειτουργική αλληλεπίδραση, ενώ η τυπογραφία ακολουθεί το ύφος και τις προδιαγραφές του Ομίλου της Alpha Bank. Το Tone of Voice, σίγουρο, φιλικό, δυναμικό και έγκυρο, καλεί τον επισκέπτη να γνωρίσει την εταιρία μέσα από μια προσωπική εμπειρία επαφής μαζί της.
«Σχεδιάζουμε από σήμερα, το αύριο»
Στο δυναμικό Key Visual, με κεντρικό εταιρικό μήνυμα «Σχεδιάζουμε από σήμερα, το αύριο», συμπυκνώνονται όλες οι έννοιες που εκφράζουν το brand AlphaLife, όπως η εμπιστοσύνη και η αξιοπιστία, αλλά και η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα.
Παράλληλα, το εταιρικό Image Que αντλεί τη δύναμή του από το διαχρονικό θέμα της μητρότητας – σύμβολο καρποφορίας, φροντίδας και προστασίας.
Προκειμένου η ιδέα της καμπάνιας να εξελίσσεται και να εφαρμόζεται με συνέπεια στα προϊόντα της εταιρίας, δημιουργούνται 7 επιμέρους προϊοντικά μηνύματα. Για την ενίσχυση της κωδικοποίησης των προϊόντων στην οπτική επικοινωνία τους οι ξεχωριστοί χρωματικοί κώδικες αναδεικνύονται μέσα από τη δημιουργική επιλογή και επεξεργασία της εικόνας που συνοδεύει την παρουσίασή τους στην ιστοσελίδα και σε όποια άλλη έντυπη επικοινωνία.
ALPHALIFE