ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ

ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ






ΚΑΙ ΣΤΟ PRODUCT PLACEMENT

















ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ

ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ






ΚΑΙ ΣΤΟ PRODUCT PLACEMENT
















Premium, ελκυστική, εντυπωσιακή και ταυτόχρονα οικονομική εκθεσιακή παρουσία > Πρόβλημα!
Του WINERY MONSIEUR NICOLAS by G. Karamitros ανέθεσε και πάλι στην BRANDHOUSE τη δημιουργία ένος νέου, πιο premium από τα προηγούμενα εκθεσιακά του περίπτερα, με δεδομένη την επιτυχημένη αναπτυξιακή του πορεία τα τελευταία χρόνια.
Το δημιουργικό ζητούμενο για την BRANDHOUSE, έχοντας χτίσει την εταιρική και προϊοντική ταυτότητα του Οινοποιείου του Γιώργου Καραμήτρου στο Μεσενικόλα Καρδίτσαςπου βρίσκεται στη μοναδική PDO ζώνη της Θεσσαλίας, ήταν απλό. Το ζήτημα όμως του υψηλού κόστους της συμμετοχής στις κλαδικές εκθέσεις ήταν “Το Πρόβλημα”!
Και ήταν αυτός ο περιοριστικός παράγοντας που μας ενέπνευσε και μας οδήγησε σε μια νέα ιδέα κατασκευής εκθεσιακών περιπτέρων για τους πελάτες μας, περιπτέρων που αντέχουν στο χρόνο και αποσβένουν σταδιακά το κόστος τους, αποφέροντας μεγαλύτερα ταμειακά οφέλη αφενός και αφεταίρου εντυπωσιάζουν με τον σχεδιασμό τους και τo Product Placement, από την πρώτη ως την τελευταία λεπτομέρεια.
An Out of the Box Boutique Wine Booth
Το ίδιο “Το Πρόβλημα” του υψηλού κόστους της ετήσιας συμμετοχής στις κλαδικές εκθέσεις, με στόχο τις αγορές του εξωτερικού κυρίως, αποτέλεσε την πηγή της έμπνευσής μας για τη δημιουργία μιας εναλακτικής δημιουργικής και κατασκευστικής προσέγγισης.
Πώς θα μπορούσε να δημιουργηθεί μια διαχρονική, premium και σταθερά αναγνωρίσιμη εκθεσιακή παρουσία, σε μια απαιτητική και γρήγορα μεταλασσόμενη αγορά, η οποία θα μπορούσε να υπηρετεί την εξαγωγική στρατηγική του Οινοποιείου και να προσελκύει το διεθνές B2B κοινό σε εκθέσεις όπως η FOOD EXPO | OENOTELIA, το Οινόραμα, κ.α., χωρίς να χρειάζεται να επενδύονται τεράστια ποσά κάθε χρόνο;
Η BRANDHOUSE απάντησε σε αυτό το ερώτημα παρουσίαζοντας ένα νέο εκθεσιακό μοντέλο, το Modular Exhibition Booth, όπου συνδύασε την ανάγκη του δημιουργικού Environmental Branding και του ελκυστικού Design Concept με τη λειτουργικότητα, της αναγνωρισιμότητα αλλά και το χαμηλό ετήσιο κόστος πολλαπλών συμμετοχών, σε βάθος χρόνου.
A Mobile and Modular Wine Bar that creates memorable experiences
Η BRANDHOUSE αξιοποίησε τα στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας του Οινοποιείου – τους χρωματικούς κώδικες, την λογοτύπηση, τους κλασσικούς και μοντέρνους τόνους καθώς και την ανατρεπτική αισθητική ταυτότητα που διαπνέι όλα τα wine brands του Οινοποιείου. Έτσι, ο χώρος διαμορφώθηκε ως ένα wine bar, με μια φιλόξενη στρογγυλή μπάρα για το wine tasting, και παράλληλα ως μια έκθεση έργων Τέχνης μέσω θεματικών πινάκων με το Key Visual των κρασιών, έτσι ώστε ο επισκέπτης να νιώθει την τον περιβάλλοντα χώρο ως συμπρωταγωνιστή στην οινική του εμπειρία.
Ο χώρος αποτέλεσε μια ελκυστική πρόσκληση για τους επισκέπτες οι οποίοι απόλαυσαν τη φιλόξενη διάθεση, την άμεση επαφή με τα κρασιά, τον Οινοποιό και την ομάδα του, το wine tasting μέσα σε μια ατμόσφαιρα ενός πραγματικού wine bar, με σκούρους τόνους, ζεστές υφές και ένα εντυπωσιακό product placement, το οποίο ανέδειξε την κάθε φιάλη κρασιού σαν συλλεκτικό αντικείμενο.
Το αποτέλεσμα ήταν ένα περίπτερο που δεν παρουσίαζε απλώς τα προϊόντα, αλλά μετέφερε – με την πρώτη ματιά – την προσωπικότητα και την ιστορία του Οινοποιείου και των κρασιών του με την αισθητική που συνδυάζει, πολυτέλεια, εμπορικότητα, άμεση αναγνωρισιμότητα και ισχυρή αναμνησιμότητα.
Κεντρικά στοιχεία του concept:
• αρχιτεκτονική wine bar με premium υλικά και δομές,
• γεωμετρικά μεταλλικά racks που δίνουν χαρακτήρα και βάθος,
• δραματικός, σκηνογραφικός φωτισμός,
• signature κεντρικό bar για γευσιγνωσία και φιλοξενία,
• curated product display με σαφή visual hierarchy.
Το Modular Exhibition Design Concept της BRANDHOUSE επέτρεψε στο Wine Εxhibition Booth του WINERY MONSIEUR NICOLAS BΥ G. Karamitros να παραμένει σύγχρονο, λειτουργικό και αποδοτικό, για 8 συνεχόμενες χρονιές, αποδεικνύοντας πως όταν το Branding & Design εφαρμόζονται στρατηγικά, συνεργατικά με τον πελάτη και ευρηματικά, το αποτέλεσμα αντέχει στο χρόνο, στη μνήμη και στις καρδιές του B2b Target Group.
ENVIRONMENTAL BRANDING