








Η δημιουργία μιας ποιοτικής συσκευασίας για τα προϊόντα του Αυτόχθονα Ελληνικού Μαύρου Χοίρου της Φάρμας Φωτιάδη.
Ο φυσικός τρόπος ζωής των αγριογούρουνων που εκτρέφονται στη Φάρμα Φωτιάδη καθώς και η ειδική διατροφή τους, εμπλουτισμένη με ελαιόλαδο, ήταν οι δύο βασικοί λόγοι που η επιλογή μιας crafted, λιτής και αποκαλυπτικής του περιεχομένου συσκευασίας ήταν εκείνη που μελετήθηκε για να φιλοξενήσει την ειδική παραγωγή των προϊόντων αυτών για την ΑΒ Βασιλόπουλος, στην κατηγορία ΑΒ ΕΠΙΛΟΓΗ.
Η χρήση της hand crafted προσέγγισης εξελίχθηκε, πέρα από το φυσικό χαρτόνι, στο εικαστικό, στα κείμενα και στη διακόσμηση της συσκευασίας. Το παράθυρο – κοπτικό στο σχήμα του χοίρου αφήνει το περιεχόμενο να αναδειχθεί και να προσελκύσει τον καταναλωτή που αναζητά φυσικά, φρέσκα προϊόντα κρεοπωλείου και που ενδιαφέρεται για την ποιότητα την οποία θέλει να μπορεί να διακρίνει με τα ίδια του τα μάτια.
ΜΑΥΡΟΣ ΧΟΙΡΟΣ