



To WINERY MONSIEUR NICOLAS by G. Karamitros, μετά από 13 χρόνια συνεργασίας με την BRANDHOUSE στο 360° Corporate & Product Branding για την Ελλάδα αλλά κυρίως για τις αγορές του εξωτερικού, μας ζήτησε, για τα 100 χρόνια του πρώην “Οινοποιείου Καραμήτρου”, να δημιουργήσουμε μια επετειακή συσκευασία για ένα παλαιωμένο τσίπουρο περιορισμένης παραγωγής του Οινοποιείου.
Η πρόκληση για την BRANDHOUSE και την ομάδα που ανέλαβε να το υλοποιήσει, με δεδομένο τον υψηλό πήχη που έχει δημιουργηθεί στο βάθος του χρόνου με 13 βραβευμένα και επιτυχημένα εμπορικά Brands κρασιών που έχει δημιουργήσει για το Οινοποιείο, ήταν μεγάλη. Το 14ο Brand θα έπρεπε να είναι το επιστέγασμα μιας επιτυχημένης συνεργασίας. Ο στόχος ήταν αυτό το Brand να σταθεί επάξια δίπλα σε ακριβά, ελληνικά και διεθνή παλαιωμένα αποστάγματα ως φόρος τιμής για την πορεία αυτού του Οινοποιείου στο πέρασμα του χρόνου.
Με το όνομα ARISTOCRAFT, το οποίο προέρχεται από τη σύνθεση των λέξεων ARISTON & CRAFTMANSHIP, θελήσαμε να αποδώσουμε την αξία της αριστείας και την χειροποίητη φύση του προϊόντος.
Η ιδέα ξεκίνησε από ένα αμπελόφυλλο που εξελίχθηκε σε μοτίβο, το μοτίβο μετατράπηκε σε σχέδιο υφάσματος το οποίο τελικά “έντυσε” μια ανθρώπινη φιγούρα. Ο ήρωας του ARISTOCRAFT αφηγείται την ιστορία του τσίπουρου καθώς ίπταται ανέμελα στη βροχή με μια ομπρέλα. Μια ποιητικής διάστασης απεικόνιση από τον εικαστικό μας Ανδρέα Μπούκα, ένα έργο Τέχνης που δημιουργήθηκε για να συμβολίσει την αέναη σχέση με τη φύση και την αυθεντικότητα της ιεροτελεστίας της απόσταξης.
Για την εμφιάλωση επιλέχθηκε μια ιδιαίτερου design τετράγωνη πλακέ φιάλη έτσι ώστε στη μεγάλη επιφάνειά της να έχει χώρο απλωθεί αυτό το ιδιαίτερο όνομα και εικαστικό. Η διαφάνεια του γυαλιού αφήνει το κεχριμπαρένιο χρώμα του αποστάγματος να αναδειχθεί και να γίνει έτσι ο καμβάς πάνω στον οποίο αναπτύσσεται το εικαστικό μας.
THE ARISTOCRAFT