











Η TEN BRINKE Hellas και η θυγατρική της TENTEC Α.Ε., μέλη του πολυεθνικού Ομίλου TEN BRINKE (Est.1902), αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια νέα θυγατρική εταιρία στον τομέα της ανάπτυξης ακινήτων με εξειδίκευση στην ανάπτυξη αστικών οικιστικών συγκροτημάτων. Η νέα εταιρία δραστηριοποιείται κυρίως στο βόρειο τομέα της Αθήνας με ποιοτικά ακίνητα που πληρούν όλες τις σύγχρονες ευρωπαϊκές προδιαγραφές.
Το ζητούμενο από την BRANDHOUSE ήταν να αναλάβει το Branding & Design της νέας εταιρίας, ήτοι λογοτύπηση, την εταιρική ταυτότητα, την καμπάνια λανσαρίσματος και την ψηφιακή παρουσία μέσω της ιστοσελίδας της και των λογαριασμών κοινωνικών δικτύων, επικοινωνώντας στο κοινό-στόχος, την τεχνογνωσία, τη φιλοσοφία και το όραμα της εταιρίας.
Σε μια εποχή όπου ο ανταγωνισμός στην κατηγορία διαγράφει έντονη δραστηριότητα, το κοινό στόχος έχει ήδη εκτεθεί σε πολλαπλές επιλογές. Η νέα εταιρία θα έπρεπε να ξεχωρίσει από το clutter του ανταγωνισμού της και να πείσει για την αρτιότητα, τη συνέπεια και την αξιοπιστία.
Ο ίδιος ο Όμιλος και τα επιτεύγματά του έγιναν τα θεμέλια πάνω στα οποία θα έπρεπε να χτίσουμε, η ομάδα της BRANDHOUSE και η TENTEC residences, την εικόνα της.
Παράλληλα, οι ίδιες οι ανάγκες του κοινού στόχος στάθηκαν η πηγή της έμπνευσής μας, την οποία, όντας και οι ίδιοι κάτοικοι της Αθήνας, αντιλαμβανόμαστε ως την αναζήτηση κατοικιών «νέας γενιάς για μια πιο ανθρώπινη ζωή στις πόλεις μας».
Με οδηγό τα Branding rules της μητρικής ολλανδικής εταιρίας αλλά και με την φρέσκια ματιά που απαιτεί το αντικείμενο της νέας εταιρίας, το οποίο συνεπάγεται τις ανάγκες, τη νοοτροπία και την αισθητική του κοινού στόχος, η ομάδα της BRANDHOUSE, δημιούργησε ένα storytelling το οποίο μπόρεσε να συμπυκνώσει όλα όσα χρειαζόταν για να δημιουργήσει μια εικόνα κύρους και φρέσκιας νότας στη συγκεκριμένη αγορά.
Η ιστορία μας ξεκινάει: «Όταν κάποιος σκοπεύει ν’ αποκτήσει ένα σπίτι έχει πάντα μια αρχική εικόνα στο μυαλό του: ελκυστική τοποθεσία, περιβάλλον που να τον εκφράζει, κάλυψη των απαιτήσεών του, υψηλού επιπέδου αρχιτεκτονικό σχεδιασμό, και αξιοπιστία στην κατασκευή.»
Και συνεχίζεται με την ιστορία του Ομίλου, τις ελληνικές θυγατρικές του και τα έργα τους, το σκοπό της νέας εταιρίας έως την υπόσχεση-tagline της ΤΕΝ TEC residences «Inspiring Concepts for a Better Living» με οπτικό σύμβολο μια ορχιδέα*.
*Στο Δυτικό πολιτισμό, η ορχιδέα συμβολίζει ομορφιά, πολυτέλεια, σπανιότητα και αγάπη.
Παράλληλα το design concept της ψηφιακής της παρουσίας, πηγαίνει τεχνικά και αισθητικά ένα βήμα πιο πέρα από τους κανόνες του Ομίλου TEN BRINKE, για να αναδείξει, μέσω της εικόνας και του λόγου, το επίπεδο της υψηλής εξωτερικής και εσωτερικής αρχιτεκτονικής των κατοικιών της, τις σύγχρονες προδιαγραφές των κατασκευών της και την εμπειρία / τεχνογνωσία των ανθρώπων της.
Η συνέχεια στην οθόνη σας.
TENTEC Residences By TEN BRINKE Hellas